Boris Continuum Complete 11.0.1 x64 for OFX

Boris Continuum Complete 11.0.1 x64 for OFX

  • کاربرد : نرم افزار ایجاد افکت‌ های تصویری
  • نسخه :Version 11.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Boris FX
  • سال تولید : 2017

توضیحات

شرکت بوریس یکی از پیشتازان خلق جلوه‌های ویدیویی و افکت‌های تصویری است. محصولات این شرکت یا به صورت جداگانه و یا به صورت پلاگین برای برنامه‌های معروف ویدیویی مانند پریمایر استفاده می‌شود.
این برنامه که برای Adobe After Effects ارائه شده ، بیش از 180 مجموعه فیلتر وجود دارد که به فیلم‌هایتان تنوع بی نظیری می‌دهد مثلا در برنامه میکس فیلم تصاویر زمینه را بردارید یا خودتان روی هر تصویری یک زمینه بیندازید. افکت های مختلفی روی تصاویر اعمال کنید و رنگبندی آنها را تغییر بدهید.
از امکانات جدید این نرم‌افزار تغییر اندازه صفحه با حداقل تغییر کیفیت، حدف لرزش دوربین از صحنه‌های فیلم، تبدیل فیلم به تصویری که از تلویزیون تنظیم نشده پخش می شود و اعوجاج دارد، فیلترLCD که فیلم را به صورت پیکسلی نمایش می‌دهد و ده‌ها امکان جدید دیگر.

Description

Continuum is the VFX toolset that helped Ezra Edelman's O.J.: Made in America win the Academy Award. A plug-in collection for Adobe, Apple, Avid and OFX host applications, Continuum features range from Image Restoration, to Extruded Text, titling and 3D Objects, to Chromakey and Compositing, Particles, and Image Stabilization. Continuum serves NLE editors and Compositors alike with the newly integrated Masking and Planar Tracking Pixel Chooser powered by Academy Award-winning Mocha technology.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری