Reallusion Character Creator 2.2.2314.1 x64

Reallusion Character Creator 2.2.2314.1 x64

  • کاربرد : نرم افزار طراحی انواع مدل ها و کاراکتر های سه بعدی برای مقاصد مختلف
  • نسخه :Version 2.2.2314.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Reallusion
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند برای طراحان و گرافیست ها می باشد که با استفاده از آن می توانند به طراحی انواع مدل ها و کاراکتر های سه بعدی برای مقاصد مختلف استفاده نماییند. داده های ایجاد شده توسط این برنامه را می توان در دیگر برنامه ها استفاده کرد و بنابرین می توانید از این نرم افزار به منظور طراحی کاراکترهای انیمیشن های سه بعدی نیز استفاده نمایید. تنظیمات نورپردازی مختلفی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می توانید گونه ها، لب ها و … را به راحتی طراحی نمایید. هم چنین طراحی لباس ها نیز ممکن می باشد.

Character Creator 2.0 جدید با جلوه های بصری به روز شده مطابق با استاندارد PBR عرضه شده است و این امکان را به شما می دهد که PBR texture های ساخته شده در برنامه هایی نظیر Substance Painter, 3D Coat یا Quixel را وارد محیط این برنامه کنید و اقدام به ویرایش آن ها نمایید. کاربران هم اکنون می توانند کاراکتر های خود را خروجی بگیرند و در iClone 7, Unreal, Unity یا Sketchfab بدون این که افت کیفیتی مشاهده کنند، از آن استفاده نمایند. shading system جدید و به روز شده این نرم افزار به گونه ای عمل می کند که تصاویر ایجاد شده تا اندازه ممکن واقع گرایانه باشند و جلوه تصویری واقعی به نمایش بگذارند. Reallusion Character Creator با material channel های مختلفی کار می کند تا تطابق نور و سطح سه بعدی کاراکتر به بیشترین مقدار ممکن خود برسد.

ویژگی های نرم افزار Reallusion Character Creator :
ایجاد کاراکتر های سه بعدی با گرافیک واقع گرایانه
تبدیل آسان محتوای Non-PBR
پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی Render اشکال سه بعدی
امکان طراحی آسان لباس ها و …
پروژه ها قابل استفاده در iClone 7, Unreal, Unity هستند.

Description

Character Creator (CC) is an amazing add-on tool for iClone that can create realistic looking, animation-ready 3D human characters for use with iClone and other 3D tools. Unique character designs are created through the use of shape morphs, customizable high-resolution skin textures, and outfits with clothing containing your own fabric designs.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • milad
    (21:42)   1400/5/15
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    سلام کد سریال میخواد بعد از نصب اما فایلش نیست

بارگزاری