Charles 4.2.1 x64

Charles 4.2.1 x64

  • کاربرد : نرم افزار ضبط و نمایش دیتای دریافتی و ارسالی
  • نسخه :Version 4.2.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : charlesproxy
  • سال تولید : 2017

توضیحات

برنامه ای پروکسی تحت وب می باشد که از طریق جاوا کار می کند و بر روی سیستم شما اجرا می شود.سپس باعث استفاده از اینترنت از طریق برنامه Charles خواهید شد.


با استفاده از این برنامه شبکه اینترنت مرورگر شما یا هر برنامه ای که از طریق اینترنت کار می کند به برنامه Charles منتقل شده و شروع به استفاده می کند سپس این برنامه قادر به ضبط و نمایش دیتای دریافتی و ارسالی شما خواهد بود.



ویژگی های کلیدی:

SSL Proxying: درخواست های SSL و جواب ها را بصورت نوشته مشاهده کنید

کنترل پهنای باند برای محدود سازی

AJAX Debugging: مشاهده درخواست ها و جواب های XML و JSON بصورت شاخه ای و یا نوشته

AMF: مشاهده محتویات ریموت فلش ها

تکرار درخواست ها برای تست

ویرایش درخواست برای تست ورودی های متفاوت

Description

Charles is a web debugging proxy that enables a developer to view all of the HTTP and SSL/HTTPS traffic between their machine and the internet. This includes deep inspection of requests, responses, headers, TLS information, compression and performance, and binary protocols such as Protobuf for both HTTP 1.1 and 2. Charles is perfect for debugging and measuring your web or mobile app's API requests and responses.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری