Ashampoo Photo Mailer 1.0.8.2 DC 12.04.2017

Ashampoo Photo Mailer 1.0.8.2 DC 12.04.2017

  • کاربرد : نرم افزار به اشتراک گذاری آسان و سریع تصاویر
  • نسخه :Version 1.0.8.2 DC 12.04.2017
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Ashampoo
  • سال تولید : 2017

توضیحات

امروزه راه های متعددی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر شما به صورت آنلاین وجود دارد. به اشتراک گذاری تصاویر از طریق ایمیل با این که باید ساده ترین راه باشد اما هنوز دشوار است. دسته های تصاویر بایستی به صورت دستی تغییر سایز داده شده و اغلب برای ارسال باید به چندین ایمیل تقسیم شوند.
Ashampoo Photo Mailer نرم افزاری است که به اشتراک گذاری عکس های دیجیتالی را برای شما آسان می کند. می توانید به راحتی با استفاده از این نرم افزار از طریق ایمیل، عکس های خود را با دوستانتان به اشتراک گذاشته و در صورت نیاز به صورت دستی آن ها را تغییر سایز داده و یا تقسیم کنید تا متناسب با محدوده سایز پیوست شوند. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ویزاردگونه است که کار کردن با آن را برای شما آسان می کند. همچنن این نرم افزار با فرمت های گرافیکی رایج چون JPG, JIF, JPEG, BMP, GIF, PNG, TIF, TIFF, JNG و MNG سازگار است. شما می توانید هر تعداد تصویر که بخواهید را وارد نرم افزار کرده و تعیین کمنید که از طریق ایمیل ارسال شوند و یا در یکی از سایت های اجتماعی چون فیس بوک به اشتراک گذاشته شوند. همچنین می توانید به همراه عکس های خود یک پیام متنی نیز همراه آن ها ارسال نمائید.

تنها کافیست اطلاعات ایمیل شخصی خود را به نرم افزار داده و شروع به ارسال و اشتراک گذاری تصاویر خود بپردازید. بعد از بارگذاری تصاویر شما می توانید در 4 کیفیت مختلف اننها را انتخاب نموده و در اندازه های مختلف ارسال نمائید. برای ارسال پیام در این نرم افزار بایستی یک فرم جدید شبیه به یک ایمیل جدید پر کنید که شامل آدرس دریافت کننده، موضوع و متن پیام است. همچنین Ashampoo Photo Mailer می تواند به گونه ای تنظیم شود که یک کپی از ایمیل را برای شما ارسال کند. سپس شما بایستی کیفیت عکس را انتخاب کنید و نرم افزار نیز به صورت خودکار قادر است عکس شما را بهینه سازی کرده و سایز آن را متناسب با حداکثر سایز مجاز برای پیوست تغییر دهد. در این صورت دیگر نیازی به تلاش و صرف زمان برای انجام چنین عملیاتی نخواهید داشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Photo Maile:
- ارسال و به اشتراک گذاری سریع و آسان عکس های شما
- دارای یک رابط کاربری ویزاردگونه است که کار کردن با آن را برای شما آسان می کند
- سازگار با با فرمت های گرافیکی رایج چون JPG, JIF, JPEG, BMP, GIF, PNG, TIF, TIFF, JNG و MNG
- بهینه سازی تصاویر برای ارسال از طریق ایمیل
- تغییر سایز خودکار عکس ها متناسب با حداکثر ساز پیوست
- ارسال پیام های ایمیل همراه با عکس های پیوست شده
- امکان پردازش هر تعداد تصویر (تنها زمانی که مورد نیاز باشد تقسیم به طور خودکار اتفاق می افتد)
- امکان ارسال به هر تعداد از دریافت کنندگان (شامل مدیریت تماس ساده و کارآمد )
- امکان ارسال با هر کیفیت (پیرایش و تغییر اندازه خودکار در صورت نیاز اتفاق می افتد)
- مدیریت اکانت ها و تشخیص خودکار ارائه دهندگان مختلف ایمیل
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

Ashampoo Photo Mailer is a handy application that will enable you to quickly share your personal pictures in a simple manner. All you have to do is load the individual files or entire folders in the main window of Ashampoo Photo Mailer and then configure the account settings to send the images. You can also add a text message that will accompany the photos.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری