e-World Tech PHPMaker 2018.0.2

e-World Tech PHPMaker 2018.0.2

  • کاربرد : نرم افزاری ساده و قوی جهت ساخت اسکریپت های PHP
  • نسخه :Version 2018.0.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : e.World Technology
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری ساده و قوی جهت ساخت اسکریپت های PHP با دیتابیس های MySQL، PostgreSQL، MS Access و SQL Server در کمترین زمان می باشد. این نرم افزار مجموعه ای از ابزارهای کارآمد را برای دستکاری کوئری ها به همراه خود دارد. با PHPMaker به راحتی و با سرعت می توانید وب سایتی طراحی کنید که به کاربران اجازه نمایش، ویرایش، جستجو، اضافه و یا حذف رکورد ها را روی وب سایت می دهد. PHPMaker با انعطاف پذیری بالا طراحی شده است، به گونه ای که گزینه های متعدد نرم افزار، شما را قادر می سازد تا برنامه های PHP را دقیقا مطابق نیاز های خو د طراحی کنید. کدهای تولید شده، تمیز (Clean) بوده و خوانایی بالایی در عین حجم کم دارند. اسکریپت های تولید شده می توانند در سرور های ویندوز و لینوکس/یونیکس (MySQL،PostgreSQL،Access،MSSQL و Oracle) اجرا شوند. تغییر کد های HTML در نرم افزار به راحتی انجام می شوند و شما می توانید تگ ها و خصوصیاتی مثل Title، Charset، Font، Favicon و استایل های CSS را دستکاری کنید.

ویژگی های نرم افزار PHPMaker :
امنیت پیشرفته کد های تولید شده
تعریف سیستم ثبت نام کاربران در وب سایت
خروجی گرفتن با فرمت های CSV/HTML/Excel/Word/XML/PDF/Email
تعریف سیستم آپلود فایل در دیتابیس یا فولدری مشخص
قالب ها و افزونه ها با قابلیت سفارشی سازی بالا
پشتیبانی از دیتابیس های MySQL، PostgreSQL، Access، MSSQL و Oracle
پشتیبانی از LESS در دستکاری فایل های استایل CSS
همگام سازی پروژه با دیتابیس
اعتبار سنجی سمت سرور با PHP و سمت کاربر با Java-Script
رمز های MD5 و حساس به حروف کوچک و بزرگ

Description

PHPMaker is a powerful automation tool that can generate a full set of PHP quickly from MySQL, PostgreSQL, Microsoft Access, Microsoft SQL Server and Oracle databases. Using PHPMaker, you can instantly create web sites that allow users to view, edit, search, add and delete records on the web.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری