EaseUS Todo PCTrans Technician 9.5

EaseUS Todo PCTrans Technician 9.5

  • کاربرد : نرم افزار انتقال داده و نرم افزار بین کامپیوتر ها و سیستم عامل های مختلف
  • نسخه :Version 9.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : EaseUS
  • سال تولید : 2017

توضیحات

هنگامی که یک کامپیوتر جدید خریداری می کنید و یا سیستم عامل خود را ارتقا می دهید (به عنوان مثال از ویندوز XP به ویندوز Vista/7/8/10 و یا از یک سیستم 32 بیتی به 64 بیتی) معمولاً می خواهید اطلاعات، فایل ها، برنامه ها و تنظیمات خود را نیز بدون آسیب دیدن و یا از بین رفتن، به سیستم جدید منتقل کنید. EaseUS Todo PCTrans در عین سادگی در استفاده، یکی از کاربردی ترین نرم افزارهایی است که که به کاربران کمک می کند تا داده ها و برنامه های کاربردی خود را به کامپیوتر و یا سیستم عامل جدید منتقل کنند. این ابزار امکانی را فراهم می کند که طی یک جابجایی امن و قابل اعتماد، کامپیوتر قدیمی دست نخورده باقی مانده و از طرفی هیچ آسیبی به کامپیوتر جدید وارد نشود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار EaseUS Todo PCTrans:
- انتقال اطلاعات، تنظیمات و نرم افزار ها بین دو کامپیوتر
- انتقال دیتاها و برنامه های کاربردی از سیستم عامل قدیمی به سیستم عامل جدید
- جابجایی مطمئن داده ها بین سیستم عامل های XP/Vista/ 7/8/8.1/10 و Server 2003/2008/2012
- انتقال اطلاعات، تنظیمات و ... هنگام ارتقاء از Windows XP/7/8 به Windows 10
- رابط کاربری ساده و استفاده آسان
- و ...

Description

The easiest PC transfer software for Windows 10/8.1/8/7/Vista/XP & Server 2016/2012/2008/2003, which helps users easily transfer data and application to new PC/OS. Secure and reliable, old PC remains intact, no harm to new PC. A reliable & complete data/application transfer tool for Windows XP/7/8 upgrade to Windows 10.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری