Franzis HDR Projects Elements 5.52.02653

Franzis HDR Projects Elements 5.52.02653

  • کاربرد : نرم افزار بهبود کیفیت عکس و ساخت عکس های HDRI
  • نسخه :Version 5.52.02653
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Franzis
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری برای ساخت تصاویر اچ دی آر است که با دارا بودن ابزار و طیف رنگ گسترده دستیاری مناسب برای عکاسان و طراحان این نوع از تصاویر خواهد بود. HDR projects 5 امکانات نوآورانه ای را برای تبدیل عکس های معمولی به آثار هنری ارائه می دهد تا عکاسان بتوانند در وقت خود صرفه جویی داشته باشند. مجموعه ابزارهای حرفه ای که این نرم افزار فراهم می کند به کاربر اجازه می دهد تا به فیلترهایی متنوعی دسترسی داشته باشند. برای اولین بار در میان نرم افزار های HDR به Smart Detail Enhancement (SDE) مجهز شده است. SDE به صورت هوشندانه ای از چندین الگوریتم و روش های مپینگ توناژ استفاه می کند -تا درست مانند آنچه در پروسه های واقعی HDR اتفاق می افتد- با استفاده از جزئیات عکس قادر به تشخیص نویز ها و حذف آن ها باشد تا در نهایت تصاویر با کیفیت تری را داشته باشیم.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PURE HDR projects:
- بهبود کیفیت تصاویر
- تشخیص و حذف نویزهای عکس
- افزایش خلاقیت و نوآوری
- ایجاد تصاویر خیره کننده
- اولین برنامه ی HDR با Smart Detail Enhancement (SDE)
- عملکرد و سرعت بالا در طراحی عکس ها
- آپلود براکت های اکسپوژر شامل بیش از 55 تصویر
- پشتیبانی از Color Spaces های اضافه
- و ...

Description

HDR projects 5 is directed at photographers not content with everyday photography and who want to distance themselves from the mainstream. HDR projects 5 reduces the amount of time on set and provides new and innovative possibilities for transforming your photographs into brilliant works of art all this while choosing from an intelligently adaptive tool-set part of an efficient and transparent workflow. The fully equipped Professional-Toolbox from HDR projects 5 provides access to a collection of finely adjusted Presets on the left and a variety of Expert Filters on the right. Arrange your favorite tools however you would like, now in 4K resolution.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری