Movie Collector Pro 17.2.3

Movie Collector Pro 17.2.3

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار ایجاد آرشیو از فایل های ویدیویی
  • نسخه :Version 17.2.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Collectorz.com
  • سال تولید : 2017

توضیحات

-Collectorz نام کمپانی است که به تولید نرم افزارهای ایجاد بانک های بصری از فایل ها مشغول می باشد . Movie Collector یکی از نرم های این شرکت است که با استفاده از آن میتوانید از فایل های ویدیویی و فیلم های خود یک کتابخانه دیجیتالی تولید کنید . برای این کار فقط کافی است که نام فیلم مورد نظر خود را وارد کرده و یا بارکد آن را اسکن کنید ، بقیه کار را نرم افزار انجام می دهد . یکی از قابلیتی که این نرم افزار را نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه متمایز میکند امکان CLZ Cloud موجود در برنامه است که شما میتوانید از آن برای تهیه بکاپ از کتابخانه ی خود و به اشتراک گذاری آن با سایر دوستان استفاده کنید . همچنین این برنامه یک اپلیکیشن موبایل دارد که می توانید اطلاعات را با گوشی خود سینک کنید ( مانند نرم افزارهای اشتراک گذاری ابری و Evernote ) .



ویژگی ها Movie Collector Pro :

- ایجاد دیتابیس کاملی از فیلم پس از وارد کردن نام فیلم بطور اتوماتیک

- امکان وارد کردن اطلاعات از طریق اسکن بارکد

- امکان به اشتراک گذاری کتابخانه با دوستان و سایر دستگاه ها

- امکان جستجو در پایگاه داده

- بکاپ گیری از کتابخانه بوسیله CLZ Cloud شرکت Collectorz

- سازگار با ویندوز های Xp , Vista , 7 , 8

Description

Catalog your movies, books, music, comic books and video games. Just enter titles or scan barcodes for automatic item details and cover images. All software solutions (for desktop, online or mobile) come with free CLZ Cloud storage for your collection data. Use the CLZ Cloud storage for online backup, syncing between devices or sharing your collection list with friends.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری