Yamicsoft Windows 10 Manager 2.2.0

Yamicsoft Windows 10 Manager 2.2.0

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت ویندوز 10
  • نسخه :Version 2.2.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Yamicsoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند است و به کاربرانی که از ویندوز 10 استفاده می کنند این امکان را می دهد تا بتوانند روی ویندوز خود نظارت کنند و آن را به بهترین صورت مدیریت نمایند، این ابزار هارددیسک را از فایل های تکراری و اضافی پاک می کند، امنیت ویندوز را بهبود می بخشد و مشکلات احتمالی ویندوز را حل می کند برای همین سرعت سیستم بیشتر شده و ویندوز بهینه سازی می شود، همچنین در تعمیر، نگهداری و تمیز کردن ویندوز و مدیریت اتصال شبکه کمک می کند و به وسیله ابزارهای این برنامه می توان قسمت هایی از ویندوز را مثل تنظیمات شروع ویندوز، دسکتاپ، اکسپلرر، منو استارت و محل قرارگیری آن را سفارشی سازی نمود. ویندوز 10 جدیدترین سیستم عامل برای کاربران خانگی و حرفه ای می باشد، که با استفاده از این نرم افزار خیلی سریع می توانند بر روی کامپیوتر خود هر چه می خواهند را راحت تر و سریع تر پیدا کنند، این نرم افزار ابزاری قدرتمند برای بهینه سازی ویندوز 10 می باشد و بیش از 40 ابزار مختلف برای کمک به کاربران در داشتن ویندوزی سریع تر، پایدارتر و امن تر دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows 10 Manager:
- مدیریت بهتر ویندوز 10
- بهینه سازی سرعت ویندوز
- پاکسازی هارددیسک از فایل های تکراری
- رفع مشکلات ویندوز
- بهبود امنیت ویندوز
- تعمیر بخش هایی از ویندوز
- دارای بیش از 40 ابزار برای مدیریت و بهینه کردن ویندوز 10
- ابزارهایی برای داشتن ویندوزی امن تر و سریع تر
- و ...

Description

Yamicsoft Windows 10 Manager is a system utility that helps you optimize, tweak, repair and clean up Windows 10. It will increase your system speed, eliminate system fault, improve system security, and meet all of your expectations.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری