آشنایی با فارکس ( بازار الکترونیکی بین المللی )

آشنایی با فارکس ( بازار الکترونیکی بین المللی )

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • مترجم : فائزه دادخواهی اصل
  • تعداد صفحه : 63

توضیحات

فارکس بزرگترین ، کاراترین ، پویاترین و جذابترین بازار مالی در جهان با حجم تبادلات روزانه ای بیش از 3 تریلیون دلار براساس آمار سال 2007 میلادی می باشد . ساده ترین تعریف برای تبادل ارزهای خارجی " تبدیل یک ارز به ارز دیگر است " که مقداری از این تبادلات برای خرید و فروش کالا و یا خدمات شرکتها و یا دولتها ، هزینه های سفر و خرید جهانگردان و یا سرمایه گذاری اشخاص یا بنگاهها در کشور مورد استفاده ارز می باشد . البته بیشتر تبادلات ارزی به هدف کسب سود از تفاضل قیمت خرید و فروش انجام می گیرد. فارکس ، بازار جهانى خرید و فروش ارز است . بازارى که تمامی بانک ها ( اعم از تجاری و مرکزی و سرمایه گذاری) ، مؤسسات مالى بزرگ ، شرکتهای چند ملیتی ، تاجران ، شرکتهای بیمه ، شرکتهای صادرات و واردات ، صندوقهای بازنشستگی ، سفته بازها و اشخاص حقیقی در آن ارزهاى مختلفی همچون دلار ، یورو ، پوند ، ین و ... را معامله مى کنند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری