تئوریها و کاربردهای هیپنوتیزم

تئوریها و کاربردهای هیپنوتیزم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رافائل رودز
  • مترجمین : رضا جمالیان / پرویز روزبیانى
  • تعداد صفحه : 186

توضیحات

بخشی از مقدمه مترجمان :
این کتاب با غنای فوق العاده اش چه از لحاظ علمی و چه از نظر تئوری توسط روانپزشک و راوانکاو آمریکایی دکتر رافائل رودز تالیف گردیده و ضمن دارا بودن کمال علمی ، نحوه نگارش آن ساده است بطوری که برای عموم مردم در سطوح مختلف علمی قابل درک و استفاده است .
روشهای متعددی که برای القای هیپنوتیزم در این مجموعه ارائه شده اند ، همانطوری که دکتر فوستر کندی استاد اعصاب داشنگاه معتبر کورنل امریکا در مقدمه کتاب نوشته است ، بسادگی و بسرعت می توانند برای رسیدن به یک هیپنوتیزم سریع مورد استفاده قرار بگیرند و به نظر اینجانب هم این تکنیک ها از سایر روشهایی که قبلا آموخته و تجربه کرده ام ، جالبترند و با سرعت بیشتری به نتیجه می رسند .
این کتاب از چاپ دهم این اثر ترجمه شده و این تعدد چاپ در آمریکا دلیل محکمی بر اصالت و عامه پسندی این کتاب بشمار می آید . برای آگاهی از مقبولیت عمومی این کتاب در جامعه ی آمریکا و نیز انعکاس آن در مطبوعات این کشور بد نیست که نگاهی به اظهار نظر دو نشریه آمریکایی در این باره بیفکنیم :

مجله پزشکی ایالت نیویورک می نویسد : " ... ما این کتاب را به عنوان مجموعه ای جالب توجه از روشهای علمی و کاربردی به مبتدیان توصیه می کنیم . "
بولتن انجمن تحقیقات بالینی و تجربی هیپنوتیزم در آمریکا در این باره نوشته است : " بدون شک این کتاب مجموعه ای از بهترین روشهاست ... و بدون شک حتی در دستان افراد مبتدی هم با نتایج مثبت فراوان همراه خواهد بود . "
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری