آموزش تصویری نرم افزار EPLAN P.8

آموزش تصویری نرم افزار EPLAN P.8

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهندس سعید تجلایی
  • تعداد صفحه : 59

توضیحات

این کتاب برای تمامی مهندسین برق که درزمینه طراحی تابلو برق و همچنین مدیریت نقشه‌های برقی فعالیت دارند نوشته‌ شده است.

پیشگفتار نویسنده کتاب:
مدت‌ها قبل که من طراحی نقشه‌های برق را با نرم افزار اتوکد انجام می‌دادم ، همیشه در جستجوی یک منبع مناسب برای آموزش نرم‌افزار EPLAN بودم ولی متأسفانه به‌جز تعداد محدودی منابع خارجی که به‌هیچ‌وجه کاربردی نبودند منبع مناسب دیگری پیدا نکردم . بنابراین تا مدت‌ها از همان نرم‌افزار اتوکد استفاده می‌کردم و در کنار آن با سعی و خطا کردن در بخش‌های مختلف نرم‌افزار EPLAN با ویژگی‌های مختلف آن آشنا شدم .
این رویه ادامه داشت تا جایی که کم‌کم به این نتیجه رسیدم که خیلی از کارهایی که در استفاده از نرم‌افزار اتوکد ، مراحل نقشه‌کشی را طولانی و پراشتباه کرده بود در نرم‌افزار EPLAN یا وجود نداشت یا به‌راحتی با استراتژی‌های خاصی می‌شد آن‌ها را حل نمود و این باعث شد تقریباً به‌طور کامل طراحی نقشه را به‌وسیله اتوکد کنار گذاشتم و نرم‌افزار EPLAN را مورداستفاده قراردادم.
پس از مدت‌ها طراحی نقشه با EPLAN و تدریس آن به صدها نفر از مهندسین برق کمبود یک کتاب آموزشی خوب در این رابطه را کاملا احساس کردم ، به دلیل اینکه در رابطه با موضوع آموزش EPLAN یک یا دو کتاب فارسی بود که علی‌رغم اینکه برای این کتاب‌ها زحمات زیادی کشیده شده بود این کتاب‌ها ایرادات بزرگی را داشتند ، ازجمله اینکه اگر شخص طراح شناخت خاصی از نرم‌افزار EPLAN نداشت درصورتی‌که قصد یادگیری آن را پیدا می‌کرد نحوه ارائه مطالب به‌گونه‌ای بود که به‌طور عملی زمانی که کاربر قصد طراحی نقشه را داشت دقیقانمی دانست از کجا باید شروع کند و از مطالب آموزش داده‌شده چگونه استفاده نماید، شاید بزرگ‌ترین علت هم این بود که بسیاری از قسمت‌های آموزش داده‌شده همراه با تصاویر انجام آن نبود.

بنابراین تصمیم به انجام 2 کار را گرفته شد:
اولا اینکه یک کتاب اموزش EPLAN بنویسم که هر مطلبی که در آن آورده می‌شود همراه با تصویر انجام آن کار باشد که حاصل آن کتاب پیش روی شماست ، که در یک سطح متوسط می‌تواند نیاز شما به نکات این نرم‌افزار را مرتفع نماید ، سبک نگارش این کتاب به‌گونه‌ای است که بتوانید در کوتاه‌ترین زمان یک بک‌گراند کامل برای انجام اکثر عملیات در این نرم‌افزار را داشته باشید .
دوما یک دوره کاملا تخصصی در رابطه با نرم‌افزار EPLAN به‌صورت ویدئویی طراحی‌شد برای کسانی که تمایل دارند زودتر طراحی و همچنین مدیریت نقشه‌های برقی را به‌طور تخصصی انجام دهند و خودشان سعی و خطا نکنند .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری