تنفس، تحرک، تغذیه سه گام برای موفقیت

تنفس، تحرک، تغذیه سه گام برای موفقیت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دکتر فلاح
  • تعداد صفحه : 50

توضیحات

کتاب تنفس، تحرک، تغذیه سه گام برای موفقیت اولین کتاب منتشر شده در برنامه بهینه سازی رفتار فیزیکی است که توسط دکتر فلاح نوشته شده است. این کتاب در ۵۰ صفحه و در قطع پالتویی منتشر شده است.این کتاب با بررسی رفتارهای فیزیکی پایه یعنی تنفس، تحرک و تغذیه و روش بهینه سازی آن ها در جریان زندگی روزمره، نزدیک ترین راه را برای افزایش سلامتی و بهره وری حیاتی ارائه کرده و خواننده را در مسیر کسب ظرفیت های جدید و موفقیت های بیشتر در زندگی قرار می دهد. با توجه به سادگی و بازدهی سریع روش های ارائه شده در کتاب، خواندن این کتاب برای همه افراد بزرگتر از ۱۰ سال لازم و ضروری به نظر می رسد زیرا بهینه سازی رفتارهای فیزیکی علاوه بر تنظیم فرآیندهای حیاتی بدن، موجب کاهش بروز اختلالات شایع در جامعه، مانند اضطراب و خستگی مزمن، میگرن، فشار بالای خون و امثال آن خواهد شد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری