فیزیک برای توسعهدهندگان بازی Physics for Game Developers: Science, math, and code for realistic effects
- نوع فایل : کتاب
- زبان : انگلیسی
- نویسنده : David M Bourg, Bryan Bywalec
- ناشر : O’Reilly Media
- چاپ و سال / کشور: 2013
- تعداد صفحه : 578
- شابک / ISBN : 9781449392512
توضیحات
اگر میخواهید تجربه توسعه بازی خود را با واقعگرایی مبتنی بر فیزیک، غنیتر سازید. ویرایش گسترشیافته کتاب کلاسیک “فیزیک برای توسعهدهندگان بازی” اصول فیزیکی قابل اجرا برای توسعه بازی را تشریح میکند.
شما درباره برخوردها، انفجارها، صداها، پرتابهها و دیگر افکتهای مورد استفاده در بازیهای Wii، PalyStation، Xbox، تلفنهای هوشمند و تبلتها، یاد خواهید گرفت.
همچنین، چگونگی بهرهبردن از سنسورهای متنوع مانند شتابسنج و دستگاههای ردیابی نوری را کشف خواهید کرد. David Vourg و Bryan Bywalec به شما نشان میدهند که چطور راهحلهای خود را برای انواع مشکلات با زمینههای تکنیکی، فرمولها و چند نمونه کد، توسعه دهید.
این کتاب بهروز، یک اثر ضروری برای شما، چه زمانیکه تنها کار میکنید و چه زمانیکه عضوی از یک تیم هستید، بهشمار میآید.
شما درباره برخوردها، انفجارها، صداها، پرتابهها و دیگر افکتهای مورد استفاده در بازیهای Wii، PalyStation، Xbox، تلفنهای هوشمند و تبلتها، یاد خواهید گرفت.
همچنین، چگونگی بهرهبردن از سنسورهای متنوع مانند شتابسنج و دستگاههای ردیابی نوری را کشف خواهید کرد. David Vourg و Bryan Bywalec به شما نشان میدهند که چطور راهحلهای خود را برای انواع مشکلات با زمینههای تکنیکی، فرمولها و چند نمونه کد، توسعه دهید.
این کتاب بهروز، یک اثر ضروری برای شما، چه زمانیکه تنها کار میکنید و چه زمانیکه عضوی از یک تیم هستید، بهشمار میآید.