الگوریتمها و تکنیکهای برنامهنویسی بازی Game Programming Algorithms and Techniques: A Platform-Agnostic Approach (Game Design)
- نوع فایل : کتاب
- زبان : انگلیسی
- نویسنده : Sanjay Madhav
- ناشر : Addison-Wesley Professional
- چاپ و سال / کشور: 2013
- تعداد صفحه : 352
- شابک / ISBN : 9780321940155
توضیحات
کتاب “الگوریتمها و تکنیکهای برنامهنویسی بازی” یک بازبینی دقیق از بسیاری از الگوریتمها و تکنیکهای مهم مورد استفاده در برنامه نویسی بازیهای ویدئویی امروزه، میباشد.
این کتاب برای برنامهنویسانی که با برنامهنویسی شیگرا و اصول ساختمان داده آشنا هستند طراحی شده است و بر مفاهیم کاربردی تمرکز میکند که کاربرد واقعی در صنعت بازی را نشان میدهد.
Sanjay Madhav از یک پلتفرم منحصربهفرد و یک رویکرد framework-agnostic استفاده میکند که به توسعه مجازی هر بازی در هر سبک و هر زبان یا چارچوب کاری، کمک خواهد کرد. او تکنیکهای پایهای برای کار با گرافیک 2D و 3D، فیزیک، هوش مصنوعی، دوربینها و موارد بیشتر دیگر را ارائه میدهد.
این کتاب برای برنامهنویسانی که با برنامهنویسی شیگرا و اصول ساختمان داده آشنا هستند طراحی شده است و بر مفاهیم کاربردی تمرکز میکند که کاربرد واقعی در صنعت بازی را نشان میدهد.
Sanjay Madhav از یک پلتفرم منحصربهفرد و یک رویکرد framework-agnostic استفاده میکند که به توسعه مجازی هر بازی در هر سبک و هر زبان یا چارچوب کاری، کمک خواهد کرد. او تکنیکهای پایهای برای کار با گرافیک 2D و 3D، فیزیک، هوش مصنوعی، دوربینها و موارد بیشتر دیگر را ارائه میدهد.