معماری موتور بازی Game Engine Architecture
- نوع فایل : کتاب
- زبان : انگلیسی
- نویسنده : Jason Gregory, Jeff Lander,Matt Whiting
- ناشر : A K Peters/CRC Press
- چاپ و سال / کشور: 2009
- تعداد صفحه : 864
- شابک / ISBN : 9781568814131
توضیحات
کتاب “معماری موتور بازی” هر دو نظریه و کاربرد توسعه نرمافزار موتور بازی را پوشش میدهد و پوشش کاملی از طیف وسیعی از موضوعات را گرد هم آورده است.
مفاهیم و تکنیکهای توصیفشده، نوع واقعی مورد استفاده در استودیوهای بازی واقعی مانند Electronic Arts و Naughty Dog میباشند.
نمونهها اغلب در تکنولوژیهای خاص استوار هستند، اما این بحث به فراتر از هر موتور یا اپلیکیشن خاص گسترش یافته است. اشارات و استنادات، این کتاب را به نقطه پرشی برای کسانی که آرزوی بررسی دقیقتر بهسمت هر جنبه خاص فرآیند توسعه بازی دارند؛ تبدیل کرده است.
مفاهیم و تکنیکهای توصیفشده، نوع واقعی مورد استفاده در استودیوهای بازی واقعی مانند Electronic Arts و Naughty Dog میباشند.
نمونهها اغلب در تکنولوژیهای خاص استوار هستند، اما این بحث به فراتر از هر موتور یا اپلیکیشن خاص گسترش یافته است. اشارات و استنادات، این کتاب را به نقطه پرشی برای کسانی که آرزوی بررسی دقیقتر بهسمت هر جنبه خاص فرآیند توسعه بازی دارند؛ تبدیل کرده است.