سیستم‌های تطبیقی هوشمند / Intelligent Adaptive Systems: An Interaction-Centered Design Perspective

سیستم‌های تطبیقی هوشمند Intelligent Adaptive Systems: An Interaction-Centered Design Perspective

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Ming Hou, Simon Banbury, Catherine Burns
  • ناشر : CRC Press
  • چاپ و سال / کشور: 2014
  • تعداد صفحه : 331
  • شابک / ISBN : 9781466517240

توضیحات

سیستم‌های تطبیقی هوشمند، راهنمایی‌ها و توصیه‌های یکپارچه طراحی را برای محققان و توسعه‌دهندگان سیستم ارائه می‌دهد. این کتاب به بررسی عدم شناخت یکپارچگی بین جوامع تحقیقاتی HF و HCI می‌پردازد، که منجر به ناهماهنگی بین رویکردهای تحقیقاتی پذیرفته‌شده و عدم بهره‌برداری از تحقیقات یک حوزه توسط حوزه دیگر می‌شود. نویسندگان، تئوری‌ها و روش‌ها را از این حوزه‌ها تا ارائه توصیه‌های طراحی برای توسعه‌دهندگان انسان-ماشین ادغام می‌کنند. سپس آن‌ها از طریق بررسی چارچوب‌های مفهومی، روش‌های تحلیلی و فرآیندهای طراحی برای سیستم‌های تطبیقی هوشمند، رهنمودهای طراحی را فراهم می‌کنند. این کتاب براساس مطالعات موردی از حوزه‌های نظامی، پزشکی و آموزش از راه دور تا توضیح طراحی سیستم‌های هوشمند برای آزمودن دروس آموخته‌شده، طراحی شده است.
این کتاب با دیدگاهی متمرکز بر تعاملات برای طراحی IAS، روش‌های درک کار انسان در محیط‌های پیچیده را به‌تفصیل شرح می‌دهد و درکی در رابطه با نحوه بهینه‌سازی تعامل انسان و ماشین که باید در طراحی IASها مورد توجه قرار گیرد را ارائه می‌دهد. نویسندگان یک روش طراحی و تحلیلی و همچنین استراتژی پیاده‌سازی را ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کند چارچوب طراحی مناسبی را برای نیازهای خود انتخاب کنید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری