گرافیک در ویژوال بیسیک
- نوع فایل : کتاب
- زبان : فارسی
- نویسنده : پویا شاهین فر
- چاپ و سال / کشور: زمستان 1385
- تعداد صفحه : 37
توضیحات
امروزه گرافیک کامپیوتری در تمام زندگی ما نفوذ کرده است. از تبلیغات مختلف گرفته تا کتابها,مجلات, روزنامه ها، متخصصین مختلف از گرافیک کامپیوتری برای برقراری ارتباط با مخاطب خود استفاده می کنند. با این روش هم مخاطب بیشتری جذب کرده و هم مفاهیم پیچیده را به زبان ساده تر انتقال می دهند. اما در این میان می توان افرادی یافت که تمایل به تولید نرم افزارهای گرافیکی دارند. این گونه افراد باید با اصول گرافیک کامپیوتری و شیوه های ترسیم اشکال گرافیکی در کامپیوتر آشنا باشند، همانند یک نقاش چیره دست یک متخصص گرافیک کامپیوتری ابتدا باید ابزارهای گرافیکی را بشناسد این ابزارها بسته به نوع هدف متخصص می توانند, سخت افزارهای گرافیکی و یا روشهای ریاضی و برنامه نویسی برای تولید یک تصویر گرافیکی باشد. در طول این کتاب الکترونیکی ما شما را ابتدا با مفاهیم گرافیک OpenGL که یک رابط گرافیکی است تحت ویژوال بیسیک ۶ آشنا کامپیوتری و سپس با برنامه نویسی OpenGL آشنا می کنیم.