3DMotive - Intro to ZBrush Volume 4
- کاربرد : دوره مقدماتی زیبراش
- نوع فایل : فیلم آموزشی
- زبان : انگلیسی
- سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
- تولید کننده : 3DMotive
- سال تولید : 2017
توضیحات
در این دوره مقدماتی زیبراش ، دانش آموزان ، شیوه های بهتری برای جریان های کاری ، جهت اتمام صفر تا صد یک پروژه و چگونگی استفاده از ترکیبی از ابزارها در زیبراش برای ایجاد آسانتر کار مورد نیاز را یاد میگیریند. به بررسی سریع Qmesher ، که میتوان به صورت تعاملی ، و براحتی ، به ایجاد مش های proxy/stand-in که بعد ها به ایجاد مش پیچیده تر خواهد شد ، میپردازیم .
با GoZ ، میتوان از برنامه های خاص سه بعدی ، به طور مستقیم اکسپورت/ایمپورت مشها رو به مدل با زیببراش جهت دستیابی به نتیجه بهتر ، استفاده نمود. ما به بررسی استفاده از پالت لایه ها در هنگام افزودن جزییات و همچنین پالت دفورمیشن جهت میرورینگ (mirroring) و مقیاس بندی (scaling ) آسان خواهیم پرداخت .
سایر ویژگی های دیگر با زیبراش ، پالت توپولوژی اصلاح شده و ابزار های اکشن transpose می باشد. هر دو تعداد زیادی از ویژگی های خود را برای تسهیل ورک فلو و کمک به سرعت روند پروداکشن را دارند. ما به دنیال ایجاد عناصر جداگانه در Ztools جداگانه هستیم و سپس هر مش را به یک صحنه واجد برای تکمیل نهایی ادغام میکنیم.عناوین اصلی این دوره آموزشی :
ایمپورت و Matcaps
منو های جانبی
براش ها و پالی گروپ ها
براش و ماسکینگ
منوی بالا و دخیره فایلها
Spotlight
و …
با GoZ ، میتوان از برنامه های خاص سه بعدی ، به طور مستقیم اکسپورت/ایمپورت مشها رو به مدل با زیببراش جهت دستیابی به نتیجه بهتر ، استفاده نمود. ما به بررسی استفاده از پالت لایه ها در هنگام افزودن جزییات و همچنین پالت دفورمیشن جهت میرورینگ (mirroring) و مقیاس بندی (scaling ) آسان خواهیم پرداخت .
سایر ویژگی های دیگر با زیبراش ، پالت توپولوژی اصلاح شده و ابزار های اکشن transpose می باشد. هر دو تعداد زیادی از ویژگی های خود را برای تسهیل ورک فلو و کمک به سرعت روند پروداکشن را دارند. ما به دنیال ایجاد عناصر جداگانه در Ztools جداگانه هستیم و سپس هر مش را به یک صحنه واجد برای تکمیل نهایی ادغام میکنیم.عناوین اصلی این دوره آموزشی :
ایمپورت و Matcaps
منو های جانبی
براش ها و پالی گروپ ها
براش و ماسکینگ
منوی بالا و دخیره فایلها
Spotlight
و …
Description
In this Intro to Zbrush course, students will learn better practices for workflows to movr a project from A to Z as well as learn how to use a combination of tools within Zbrush to easier create the work needed. We'll investigate how quickly Qmesher can interactively, and on the fly, create proxy/stand-in meshes that will later lead to creating more complex meshes. With GoZ, students can use their particular 3D program to directly export/import their meshes to model with in conjunction with Zbrush to achieve better results. We'll explore using the layers palette when adding in details as well as the deformeation palette for easy scaling and mirroring. Other key functionalities within Zbrush are the modify topology palette and, especially useful, the transpose action tools. Both have a great number of features to facilitate our workflow and help speed up the process of production. We'll look to create separate elements in separate Ztools and then merge each mesh into one single scene for a final completed piece.