Lynda - Lightroom Classic CC 2015 Essential Training (updated Oct 20, 2017)

Lynda - Lightroom Classic CC 2015 Essential Training (updated Oct 20, 2017)

  • کاربرد : آموزش ویژگی های جدید لایت روم سی سی کلاسیک 2015
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام کامل لایت روم Adobe Photoshop Lightroom است که شاید به علت وجود نام فتوشاپ در نام آن کمی گیج‌کننده به نظر برسد، اما در واقع لایت روم یک زیر مجموعه از فتوشاپ با قابلیت‌های خاص است که این قابلیت‌ها در فتوشاپ وجود نداشته و احتمالا هرگز وجود نخواهد داشت. هدف اصلی این نرم‌افزار مدیریت حجم انبوهی از تصاویر و مرتب‌سازی آنها به منظور سهولت دسترسی هنگام ذخیره در یک مکان خاص است. فتوشاپ نرم‌افزار فوق‌العاده‌ای در ویرایش تصاویر به شمار می‌آید، اما هنگامی که تعداد این تصاویر ویرایش‌شده زیاد شود مدیریت آن کار بسیار دشواری خواهد بود. عمده فعالیت یک فرد به عنوان عکاس با فتوشاپ تنظیم و بهینه‌سازی تصاویر قبل از انتقال آنها از دوربین به هارد رایانه است که همیشه یک پروسه پیچیده و زمانبر محسوب می‌شود. پس از انتقال، بزرگ‌ترین چالش مرتب‌سازی و گروه‌بندی و پیدا‌کردن یک تصویر از بین انبوه تصاویر موجود است. لایت روم یک نرم‌افزار مدیریت تصویر بر پایه پایگاه داده است که بصورت خودکار اطلاعات متادیتای تصویر مثل نام و نوع دوربین، تاریخ و زمان ثبت، دیافراگم، سرعت شاتر، iso، وایت بالانس و... را خوانده و به‌عنوان یک exif شناخته و این اطلاعات را در یک بانک اطلاعاتی به نام کاتالوگ برای عکس ذخیره می‌کند. هنگامی که یک تصویر به محیط لایت‌روم افزوده می‌شود این نرم‌افزار با قابلیت درونی خود امکان اضافه‌کردن اطلاعات اضافی مثل کلمات کلیدی، علائم، ستاره‌های امتیازدهی و... را فراهم می‌کند که این امر در پیدا‌کردن تصویر مورد نظر از بین هزاران تصویر موجود کمک فراوانی خواهد کرد. این روش فهرست‌برداری و تگ‌گذاری در فتوشاپ وجود ندارد، زیرا فتوشاپ یک برنامه مبتنی بر پایگاه داده نیست. علاوه بر قابلیت‌های مدیریت رسانه، لایت روم حاوی ابزارهایی است که به عکاسان در دستکاری و تنظیم تصاویر کمک می‌کند. به طور خلاصه فتوشاپ یک ابزار ویرایش تصاویر و لایت روم یک ابزار مدیریت تصاویر با برخی قابلیت‌های ویرایشی و تنظیم تصویر است.
در دوره آموزشی Lynda Lightroom Classic CC 2015 New Features با ویژگی های جدید لایت روم کلاسیک سی سی 2015 آشنا می شوید.

سرفصل های دوره آموزشی Lynda Lightroom Classic CC 2015 New Features:
- معرفی
- ماژول کتابخانه: شناخت چهره
- ماژول کتابخانه: ادغام عکس
- ماژول کتابخانه: گردش کار
- توسعه ماژول: بهبود تصویر
- نمایش اسلاید و ماژول های وب
- توسعه ماژول: تنظیمات انتخابی

Description

Take what you know about Lightroom Classic CC—whether it's a little or a lot—and kick it up a notch, with this essential training from photographer/teacher Chris Orwig. Lightroom Classic CC brings this extremely popular photo-asset management, enhancement, and publishing program for Windows and Macintosh into the Creative Cloud, offering integration with the rest of the Adobe apps as well as access to Lightroom Mobile. There are more features to cover than ever before.

Chris starts with the Library module: the hub for importing, viewing, ranking and rating your photographs. Then he'll move to the Develop module and show how to make one-click enhancements, correct exposure, retouch distractions, and perform localized adjustments. Want to push photos to their creative limit, and share them with family friends? Chris also covers creating panoramas and books, slideshows, and custom print layouts, and making localized corrections.
Topics include:
Why use Lightroom Classic CC?
Importing photographs from your computer or camera
Viewing and comparing images in the Library
Renaming photos and folders
Rating and organizing photos
Grouping photos into collections
Adding keywords and face tags
Editing JPEG and RAW images in Photoshop
Exporting and emailing photos
Enhancing photos in the Develop module
Fixing issues with the retouching tools
Making localized corrections
Reducing noise and sharpening
Correcting lens distortion
Combining images with Photo Merge
Creating a book, web gallery, or slideshow
Printing photos
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری