Pluralsight - Game Creature Sculpting Fundamentals
- کاربرد : اصول اسکالپتینگ موجود برای بازی در Zbrush
- نوع فایل : فیلم آموزشی
- زبان : انگلیسی
- سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
- تولید کننده : Pluralsight
- سال تولید : 2018
توضیحات
موجودات می توانند یکی از لذت بخش ترین عناصر در توسعه بازی باشند، ایجاد آن سرگرم کننده و اکتشافی است. با این حال، این موجودات می توانند بین واقعیت و دنیای فانتزی ارتباط برقرار کنند.
در این دوره، مبانی اسکالپتینگ موجودات بازی ، شما چگونگی بالانس دو پارادایم و نحوه اعمال آناتومی انسان را به موجود فانتزی خود ، یاد می گیرید. ابتدا، به یادگیری تکنیک های عضله سازی می پردازید.
سپس، نحوه مدیریت مجموعه ابزارهای مختلف در زیبراش را در طول ایجاد موجود پیچیده و ظریف بدون دقیق شدن در جزئیات میکرو، یاد می گیرید. در نهایت، شما می توانید برخی از متود های ایجاد prop را کشف کنید. در پایان این دوره، شما قادر به ساخت و طراحی موجوداتی هستید که احساس می کنید می توانند وجود داشته باشند. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush.
عناوین اصلی این دوره آموزشی :
بلاک کردن در زیبراش
اسکالپ سر
اسکالپ بدن
ایجاد بال
ایجاد خز
نهایی سازی جزییات
در این دوره، مبانی اسکالپتینگ موجودات بازی ، شما چگونگی بالانس دو پارادایم و نحوه اعمال آناتومی انسان را به موجود فانتزی خود ، یاد می گیرید. ابتدا، به یادگیری تکنیک های عضله سازی می پردازید.
سپس، نحوه مدیریت مجموعه ابزارهای مختلف در زیبراش را در طول ایجاد موجود پیچیده و ظریف بدون دقیق شدن در جزئیات میکرو، یاد می گیرید. در نهایت، شما می توانید برخی از متود های ایجاد prop را کشف کنید. در پایان این دوره، شما قادر به ساخت و طراحی موجوداتی هستید که احساس می کنید می توانند وجود داشته باشند. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush.
عناوین اصلی این دوره آموزشی :
بلاک کردن در زیبراش
اسکالپ سر
اسکالپ بدن
ایجاد بال
ایجاد خز
نهایی سازی جزییات
Description
Creatures can be one of the most enjoyable elements to make in game development, both fantastic and often exploratory to make. However, creatures can also be the junction between believably and fantasy that can be difficult to maintain. In this course, Game Creature Sculpting Fundamentals, you'll learn how to balance those two paradigms and learn how to apply human anatomy onto a fantastical creature. First, you’ll dive into techniques for sculpting muscle. Next, you'll explore how to manage different tool sets in ZBrush, while making a complex and nuanced creature without getting bogged down in micro detail. Finally, you'll discover some prop creation methods. By the end of this course, you’ll be able to create and design creatures that feel like they could truly exist and are fantastic to see. Software required: ZBrush.