3DMotive - Intro to 3DS Max 2017 Volume 5
مقدمه ایی بر تری دی مکس 2019
- کاربرد : مقدمه ایی بر تری دی مکس 2019
- نوع فایل : فیلم آموزشی
- زبان : انگلیسی
- سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
- تولید کننده : 3DMotive
- سال تولید : 2018
توضیحات
اکثر برنامه ها دارای، دکمه های فراوان ، ابزار و منو های هستند که اغلب دانشجویان رو به هم میریزد و گیج میکند تا جایی همه چیز یا بخشی از آنها را در فضای پروداکشن استفاده میکنند.
Intro to 3ds Max برای تمرکز و فوکوس روی آنچه که دانشجویان برای صفر تا صد مدلی که میخواهند ایجاد کنند ، طراحی شده است. اینترفیس و سفارشی سازی آن ، متد های اصلی ایجاد و استفاده از توابع sub-object شامل ورتکس ، edge ، پالیگن ، المنت) به بهترین نحو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
از استفاده رفرنس های تصاویر ، دانشجویان قادر خواهند بود که قطعات مدل ها و refine جزییات جهت ایجاد مش های نهایی را به وضوح و به طور مختصر انجام دهند. بهترین نحوه استفاده از گروه های smoothing هنگام اعمال مادیفایر ها (turbo smooth ) و چرایی مهم بودن این گروه ها را یاد میگیرند.
بعد از اتمام مش ، کار با UV ها و ویژگی های جدید unwrap موجود در تری دی مکس 2017 به منظور تسهیل در سرعت که مش ها را میتوان با unwrap کردن و laid out برای استفاده در تکسچر مناسب ، آشنا خواهیم شد .
در نهایت نحوه بیک سریع و راحت ، مپ ambient occlusion ساده به منظور کمک به دادن مش های سه بعدی قابل باور و با کیفیتی که میتوانند رنگ ها را برای هر مدلی ایجاد کنند طوری که مناسب هستند و برای ایجاد یک مدل قابل استفاده ، به AO متصل شوند.عناوین اصلی شماره 1 آموزش :
بررسی UI
شروع ساخت با Primitives
اسکترودینگ و ری شیپینگ
ساخت محل اصلی
ایجاد کویل و مش های تکراری
ایجاد دستگیره (Grip )
عناوین اصلی شماره 2 آموزش :
ایجاد تریگر از یک لوله
ایجاد کویل های انرژی و برش جزییات
افزودن پیچ و ترکیب کردن در مش
تقارن و پیچ های بیشتر
Unwrapping و تنظیمات
بیک مپ های AO
عناوین اصلی شماره 3 آموزش :
شماتیک رباتیک
از دهان به سر
ایجاد ابرو و بینی
گوش های بزرگ و مغز بیشتر
عناوین اصلی شماره 4 آموزش :
ایجاد لامپ های چشم و شکل بدن
لوازم جانبی بدن
ایجاد صفحات برگشتی و لبه های سوراخ
استفاده مجدد از مش بدن برای ایجاد پا
پولیش کفش و ایجاد مغز ها
عناوین اصلی شماره 5 آموزش :
ساخت بازوهای بالا
از بازو تا مچ دست
پنجه ربات
پالایش چنگالهای دست
تنظیم دست ها و افزودن جزییات
Unwrapping یووی و بیک مپ AO
Intro to 3ds Max برای تمرکز و فوکوس روی آنچه که دانشجویان برای صفر تا صد مدلی که میخواهند ایجاد کنند ، طراحی شده است. اینترفیس و سفارشی سازی آن ، متد های اصلی ایجاد و استفاده از توابع sub-object شامل ورتکس ، edge ، پالیگن ، المنت) به بهترین نحو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
از استفاده رفرنس های تصاویر ، دانشجویان قادر خواهند بود که قطعات مدل ها و refine جزییات جهت ایجاد مش های نهایی را به وضوح و به طور مختصر انجام دهند. بهترین نحوه استفاده از گروه های smoothing هنگام اعمال مادیفایر ها (turbo smooth ) و چرایی مهم بودن این گروه ها را یاد میگیرند.
بعد از اتمام مش ، کار با UV ها و ویژگی های جدید unwrap موجود در تری دی مکس 2017 به منظور تسهیل در سرعت که مش ها را میتوان با unwrap کردن و laid out برای استفاده در تکسچر مناسب ، آشنا خواهیم شد .
در نهایت نحوه بیک سریع و راحت ، مپ ambient occlusion ساده به منظور کمک به دادن مش های سه بعدی قابل باور و با کیفیتی که میتوانند رنگ ها را برای هر مدلی ایجاد کنند طوری که مناسب هستند و برای ایجاد یک مدل قابل استفاده ، به AO متصل شوند.عناوین اصلی شماره 1 آموزش :
بررسی UI
شروع ساخت با Primitives
اسکترودینگ و ری شیپینگ
ساخت محل اصلی
ایجاد کویل و مش های تکراری
ایجاد دستگیره (Grip )
عناوین اصلی شماره 2 آموزش :
ایجاد تریگر از یک لوله
ایجاد کویل های انرژی و برش جزییات
افزودن پیچ و ترکیب کردن در مش
تقارن و پیچ های بیشتر
Unwrapping و تنظیمات
بیک مپ های AO
عناوین اصلی شماره 3 آموزش :
شماتیک رباتیک
از دهان به سر
ایجاد ابرو و بینی
گوش های بزرگ و مغز بیشتر
عناوین اصلی شماره 4 آموزش :
ایجاد لامپ های چشم و شکل بدن
لوازم جانبی بدن
ایجاد صفحات برگشتی و لبه های سوراخ
استفاده مجدد از مش بدن برای ایجاد پا
پولیش کفش و ایجاد مغز ها
عناوین اصلی شماره 5 آموزش :
ساخت بازوهای بالا
از بازو تا مچ دست
پنجه ربات
پالایش چنگالهای دست
تنظیم دست ها و افزودن جزییات
Unwrapping یووی و بیک مپ AO
Description
Most programs have a multitude of buttons, gizmos and menus that often clutter up and confuse students as to where everything is and what they're mostly likely going to use in a production atmosphere. Intro to 3ds Max is designed to focus on what the student is going to need to know to start and finish any model they choose to undertake to create.The UI, and customization of same, will be explored as well the major creation methods and using sub-object functions (vertex, edge, polygon, element) to their best advantage. From using photo references, the student will be able to clearly and concisely model parts and refine details to create finished meshes. They'll learn to use smoothing groups to best advantage when applying modifiers (turbo smooth) and why such smoothing groups are important. After completing the mesh, the student will then be exposed to UVs and the new unwrap features found in 3DS Max 2017 to facilitate the speed in which the meshes can be unwrapped and laid out for proper texture usage. Finally, the students will be taught how to bake a simple ambient occlusion map quickly and easily to help give their meshes a more believeable three dimensional quality so that they can then create the colours for the model as they see fit and blend into the AO to create a usable model.