Classic Color Panel 1.1.0.33

Classic Color Panel 1.1.0.33

  • کاربرد : شخصی سازی رنگ پنل های ویندوز
  • نسخه :Version 1.1.0.33
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار Classic Color Panel یک ابزار برای شخصی ساز رنگ قسمت های مختلف ویندوز می باشد . شاید شما بارها خوسته باشید تا به محیط ویندز خودتان رنگ های دلخواه اضافه کنید ولی این کار به خاطر محدودیت هایی که وجود دارد برای شما مهیا نشده است اما از طریق این برنامه دیگر شما به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. این برنامه برای سیتسم عامل های مختلف ویندوز از جمله 7 و 8 و 10 منتشر شده است. خود این برنامه نیز از دو تم برای شخصی سازی محیط خود بهره می برد. امکانی که در این برنامه به شما داده شده است به شما اجازه می دهد تا رنگ قسمت های مختلف از جمله عنوان پنجره ها ، رنگ پس زمینه پنجره ها ، هدر پنجره ها ، رنگ دکمه ها و ... را به رنگ های دلخواه تغییر بدهید و بعد از یک بار از سیستم خارج شدن log off کردن می توانید این تغییرات را ببینید. هم چنین برای شما این امکان فراهم شده است تا تنظیمات رنگی که برای قسمت های مختلف در نظر گرفته اید را نیز اکسپورت کنید.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Classic Color Panel :



- امکان اکسپورت کردن تنظیمات

- پشتیبانی از زبان های مختلف

- دارای دو تم Dark -White برای شخصی سازی محیط برنامه

- برنامه ای کم حجم و سبک با رابط کاربری ساده

- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

- امکان تعویض رنگ قسمت هتی مختلف از جمله عنوان پنجره ها ، رنگ پس زمینه پنجره ها ، هدر پنجره ها ، رنگ دکمه ها و ...

Description

Classic Color Panel is a utility software which is used for changing the color settings of the system-level display of Windows. The idea came up because Microsoft has strongly limited the Windows 10 options which allow to change the color of image elements (windows, buttons, controls etc.).

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری