Solid Angle Maya To Arnold 3.1.0.1 for Maya 2017
- کاربرد : نرم افزار رندرینگ آرنولد برای مایا
- نسخه :Version 3.1.0.1
- نوع فایل : نرم افزار
- زبان : انگلیسی
- سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
- تولید کننده : Solid Angle S.L
- سال تولید : 2018
توضیحات
Arnold یک رندرینگ سه بعدی قدرتمند می باشد که توسط کمپانی Solid Angle برای رندر مدل های ساخته شده توسط نرم افزار هایی چون Houdini، 3ds Max، Maya و ... ارائه شده است. Arnold for Maya یا به اختصار MtoA رندرینگ آرنولد برای مایا می باشد که با یکپارچه سازی کامل اشکال، نور ها، سایه ها و ... در مایا به صورت پلی بین مایا و رندر آرنولد عمل می کند. MtoA با قدرت رندرینگ تعاملی خود، قادر به نمایش تغییرات اعمال شده در صحنه های یک پروژه مایا به صورت لحظه ای و سریع می باشد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Arnold for Maya:
- ادغام یکپارچه با دوربین ها، نور ها، سایه ها و اشکال در مایا
- پشتیبانی از تصاویر نوری مانند یک حالت فیزیکی از آسمان
- رندر تعاملی (IPR) برای مشاهده فوری و بدون وقفه تغییرات
- رندر با Maya Fluids
- پشتیبانی از Maya Hair و nHair
- پشتیبانی از Particles و nParticles
- توقف ایجاد هندسه در زمان رندر با نود های نگهدارنده جایگزین
- افزایش بهره وری با نادیده گرفتن تنظیمات، بافت سبک UDIM، داده های primvar دلخواه و ...
- قابل گسترش از طریق پلاگین ها (Golaem، FumeFX for Maya، Yeti، Shave & Haircut)
- ادغام XGen
- نور های هندسی Texturerable
- EXR عمیق
- ارائه منحنی
- و ...
قابلیت های کلیدی نرم افزار Arnold for Maya:
- ادغام یکپارچه با دوربین ها، نور ها، سایه ها و اشکال در مایا
- پشتیبانی از تصاویر نوری مانند یک حالت فیزیکی از آسمان
- رندر تعاملی (IPR) برای مشاهده فوری و بدون وقفه تغییرات
- رندر با Maya Fluids
- پشتیبانی از Maya Hair و nHair
- پشتیبانی از Particles و nParticles
- توقف ایجاد هندسه در زمان رندر با نود های نگهدارنده جایگزین
- افزایش بهره وری با نادیده گرفتن تنظیمات، بافت سبک UDIM، داده های primvar دلخواه و ...
- قابل گسترش از طریق پلاگین ها (Golaem، FumeFX for Maya، Yeti، Shave & Haircut)
- ادغام XGen
- نور های هندسی Texturerable
- EXR عمیق
- ارائه منحنی
- و ...
Description
Arnold is an unbiased, physically based, ray tracing 3D rendering application created by the company Solid Angle. Arnold for Maya (or MtoA) provides a bridge to the Arnold renderer from within Maya's standard interface. MtoA is now shipping with the Arnold 5.0 core.
Here are some key features of "Arnold for Maya":
- Seamless integration with Maya shapes, cameras, lights and shaders.
- Image Based Lighting support, including a state of the art physical sky.
- Interactive rendering (IPR) allows parameter changes to be rapidly previewed - without interrupting your work.
- Support for volume rendering with Maya Fluids.
- Support for Maya Hair and nHair.
- Particles and nParticles support, including particle instancer.
- Defer the creation of geometry at render time with the Stand-in placeholder nodes.
- Productivity boost: override sets, holdout mattes, shadow catcher, passes, UDIM - style textures, and arbitrary primvar data.
- Extensible through plug-ins (Golaem, FumeFX for Maya, Yeti, Shave & Haircut).
- XGen integration.
- Texturable geometric lights.
- Deep EXR.
- Rendering of curves
Here are some key features of "Arnold for Maya":
- Seamless integration with Maya shapes, cameras, lights and shaders.
- Image Based Lighting support, including a state of the art physical sky.
- Interactive rendering (IPR) allows parameter changes to be rapidly previewed - without interrupting your work.
- Support for volume rendering with Maya Fluids.
- Support for Maya Hair and nHair.
- Particles and nParticles support, including particle instancer.
- Defer the creation of geometry at render time with the Stand-in placeholder nodes.
- Productivity boost: override sets, holdout mattes, shadow catcher, passes, UDIM - style textures, and arbitrary primvar data.
- Extensible through plug-ins (Golaem, FumeFX for Maya, Yeti, Shave & Haircut).
- XGen integration.
- Texturable geometric lights.
- Deep EXR.
- Rendering of curves
برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.