رمان روزشمار اموات

رمان روزشمار اموات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اسماعیل زرعی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

رمان روزشمار اموات روز شمار اموات داستانی بلند است که در آن عشق و جنگ و زندگی به هم گره خورده اند. راوی این داستان خودگم کرده ای است که تا لحظه ی مرگ حتا نمیتواند تشخیص بدهد نظامی است، معلم است، چکاره است؟ او از دوران کودکی دل به همبازی اش باخته و بقدری در این راه پیش رفته است که فرشته، برایش میشود تابویی که حتا جرأتِ لمس کردنش را هم ندارد. عشق او با آنچه در واقعیت و در کتب ادبی به عنوان عشق مطرح شده، متفاوت است. همچنین در این کتاب چهره ای دیگر از جنگِ فرسایشی هشت ساله ی ایران و عراق ارایه شده است. راوی در حالتی برزخی گشت و گذاری دارد در مناطق جنگی. از لحاظ ساختاری روزشمار اموات بین رئالیسم و جریان سیال ذهن حالتی آونگی دارد کلمات کلیدی: دانلود رمان اجتماعی، دانلود رمان عاشقانه، دانلود کتاب داستان اجتماعی، دانلود داستان سبک رئالیسم، برچسب‌ها: دانلود رمان اجتماعی، دانلود رمان عاشقانه، دانلود کتاب داستان اجتماعی، دانلود داستان سبک رئالیسم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری