رمان خارجی و عاشقانه شب هفتمین بدر

رمان خارجی و عاشقانه شب هفتمین بدر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ویکتوریا هولت
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

معرفی رمان خارجی و عاشقانه شب هفتمین بدر در سال ۱۸۶۰ هلنا ترانت دختر زیبای دورگه انگلیسی- آلمانی در سن ۱۴ سالگی از انگلستان به صومعه ای در آلمان برای تحصیل فرستاده میشود ، او دختری سر به هوا و ماجراجویی بوده و در سن ۱۸ سالگی در هفتمین شب بدر بهمراه مادر ماریا و بقیه دخترها به جنگل میروند ولی او در مه غلیظ انجا بقیه را گم میکند و توسط مردی نجیب زاده و رویایی که هلنا او را زیگفرید افسانه ای مینامد نجات پیدا میکند و شب را در کلبه شکار او به صبح میرساند. بعد از خبر فوت پدرش او مجبور به بازگشت به انگلستان میباشد درصورتیکه قلبش را در کلبه شکار به زیگفرید سپرده است . یکسال بعد بهمراه دخترخاله مادرش به همان شهر و در همان شب هفتم وارد میشود و تصمیم میگیرد که در جشن باستانی انها حضور یابد ولی در شلوغی جشن دوباره گم میشود و مردی نقاب بر چهره او را میبابد. او کسی نیست بجز کنت لوکن برگ یا همان زیگفرید و قصد دارد اینبار هم اورا به کلبه ببرد ولی با مقاومت هلنا او را به خانه بازمیگرداند و فردا به قصد ازدواج او را خواستگاری میکند و تمام این اتفاقات در عرض چند روز بوقوع میپیوندد بعد از ۳ روز خوش در ماه عسل صبح هلنا با سردرد از خواب برمیخیزد و همه به او میقبولانند که او شب هفتم مورد تجاوز قرار گرفته و ۶ روز در بستر بیهوشی. هلنا که در آستانه جنون قرار دارد در فکر این است که آیا با مردی ملاقات کرده که عاشقش بوده و با او ازدواج کرده و بعنوان همسرش ۳ روز نشاط انگیز در کلبه او گذرانده یا مردی حیوان صفت به او حمله کرده و بطور موقت سلامت عقلش را از دست داده؟! حقیقت کدام است؟!!… کلمات کلیدی: داستان فارسی، رمان فارسی، داستان، رمان، داستان عاشقانه، رمان عاشقانه، برچسب‌ها: داستان فارسی، رمان فارسی، داستان، رمان، داستان عاشقانه، رمان عاشقانه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری