سفر به مرکز زمین

سفر به مرکز زمین

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ژول ورن
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

سفر به مرکز زمین ژول ورن (به فرانسوی: Jules Verne) (۱۹۰۵-۱۸۲۸) نویسنده و آینده‌نگر فرانسوی بود که کتابهای زیادی با مضمون علمی-تخیلی نوشت. او هنگامی از سفر به هوا و فضا و زیر دریا در داستان‌های خود سخن گفت که هنوز بشر نتوانسته بود وسایل و امکانات چنین سفرهایی را فراهم کند. آثار او از نظر ترجمه به زبان‌های دیگر بعد از آثار آگاتا کریستی در رده دوم جهانی هستند. سفر به مرکز زمین یکی از شاهکاری های ژول ورن می باشد. کلمات کلیدی: علمی، تخیلی، سفر به مرکز زمین، سفر به هوا و فضا، Jules Verne، داستان علمی تخیلی، دانلود داستان علمی، داستان های ژول ورن، داستان تخیلی، برچسب‌ها: علمی، تخیلی، سفر به مرکز زمین، سفر به هوا و فضا، Jules Verne، داستان علمی تخیلی، دانلود داستان علمی، داستان های ژول ورن، داستان تخیلی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری