رمان بینایی

رمان بینایی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ژوزه ساراماگو
  • مترجم : حبیب گوهری راد
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

رمان بینایی این بار با یک رمان بسیار زیبا از نویسنده معروف پرتغالی ژوزه ساراماگو که برنده جایزه ادبیات نوبل است بنام بینایی در خدمتتان هستیم. بخش کوتاهی از رمان : روزی که قرار است رای گیری صورت گیرد هیچ کس در پایتخت به باجه های رای مراجعه نمی کند و این موضوع باعث نگرانی مسئولین می شود . در ساعت 4 بعد از ظهر ناگهان همه مردم تصمیم به حضور در باجه ها می گیرند . و کسی توضیحی برای این اتفاق ندارد . خیال دولت راحت می شود ولی پس از شمارش آراء 70 درصد آنها رای ها سفید هستند و همین امر باعث برگزاری مجدد انتخابات می شود . در نوبت دوم 80 درصد از آراء سفید است . دولت شدیدا ناراحت است و این امر را توهینی به دموکراسی می داند هر چند عده ای عنوان می کنند که رای سفید نیز حق قانونی مردم است و نباید با آن ها برخورد شود . در همین راستا بین مردم و دولت برخورد پیش می آید و مردم دست به راه پیمایی سکوت می زنند و .... در ادامه ماجرا به این نکته اشاره می شود که این شهر همان شهری است که واقعه ی کوری در آن رخ داده بود و بار دیگر شخصیت های آن رمان در این کتاب ظاهر می گردند . این کتاب سیاسی ترین کتاب ساراماگوست... کلمات کلیدی: رمان عاشقانه، داستان فارسی، رمان فارسی، داستان، رمان، داستان عاشقانه، Jose Saramago، برچسب‌ها: رمان عاشقانه، داستان فارسی، رمان فارسی، داستان، رمان، داستان عاشقانه، Jose Saramago
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری