HTML Guard 3.3.4

HTML Guard 3.3.4

  • کاربرد : نرم افزار محافظت از سایت در مقابل استخراج اطلاعات
  • نسخه :Version 3.3.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Wulfsoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

HTML Guard آسانی کپی کردن و استخراج انواع اطلاعات از وب سایت ها، برای مدتی طولانی مشکلی اساسی برای وب مستر ها بوده است. هر فردی با چند کلیک ساده می تواند اطلاعات مورد نظر خود را از وب سایت استخراج کند و آن را در جایی دیگر به اشتراک بگذارد. HTML Guard به شما راه حلی قدرتمند و در عین حال ساده در مقابل سرقت اطلاعات می دهد. در پکیجی جامع که تمامی نیاز های شما را برطرف می کند، توابع گوناگونی برای جلوگیری از افراد برای استخراج داطلاعات از وب سایت فراهم شده است. در بین ویژگی های دیگر برنامه رمزگذاری HTML code، بلاک کردن راست کلیک، غیر فعال کردن انتخاب متن، جلوگیری از پرینت کردن اطلاعات نیز به چشم می خورند.

صفحات وبی که توسط این برنامه محافظت می شوند حالت استاندارد خود را حفظ می کنند و در هر مرورگری قابل مشاهده می باشند. چه کد HTML باشد و چه متن یا لینک، این نرم افزار از تمامی داده های شما محافظت می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید جلوی بات هایی که ایمیل آدرس های وب سایت شما را جمع آوری می کنند بگیرید.



ویژگی های نرم افزار HTML Guard :



- دارای بخش آموزشی با جزئیات بالا

- پشتیبانی از زبان های مختلف

- جلوگیری از ذخیره سازی تصایر

- بلاک کردن بات هایی که ایمیل ها را جمع آوری می کنند.

- محافظت از اطلاعات در مقابل سرقت

- حفظ ظاهر استاندارد سایت

- جلوگیری از راست کلیک کردن کاربر

Description

HTML Guard lets you encrypt the source code of your web pages and restrict browser functions to prevent unauthorized copying of your contents. All pages protected by HTML Guard retain their original look and feel and can still be viewed in any common JavaScript-enabled browser. No special installations are required - either on the client side or on your web server.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری