VovSoft Blur Multiple Images 1.4

VovSoft Blur Multiple Images 1.4

  • کاربرد : نرم افزار بلور کردن عکس ها به صورت گروهی
  • نسخه :Version 1.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : VOVSOFT
  • سال تولید : 2018

توضیحات

اضافه کردن تاری به عکس می‌تواند حال و هوایی رؤیایی را در آن ایجاد نماید. از این تکنیک اغلب در عکاسی منظره و عکاسی پرتره استفاده می‌گردد. تار کردن می‌تواند تمرکز بیننده روی سوژه‌ی اصلی را بیشتر کند. اکثر ابزار های ویرایش تصویر قادر به اعمال افکت بلور و تار کردن تصاویر می باشند، اما انجام این فرآیند برای بسیاری از کاربران به همین اندازه که فکر می کنید ساده نیست و ویرایش چندین عکس به صورت جداگانه موجب صرف زمان زیادی خواهد شد. اما نرم افزار Blur Multiple Images با ارائه یک راه حل ساده و قابل دسترس تر به شما این امکان را می دهد که یک افکت تارشدگی و بلور را به سرعت و طی چند مرحله ساده بر روی چندین تصویر به صورت همزمان اعمال کنید. همچنین میزان و شدت تاری را می توانید تغییر دهید و در یک اندازه دلخواه تنظیم کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Blur Multiple Images:
- بلور کردن تصاویر
- پردازش گروهی
- تنظیم شدت تاری
- سرعت و کیفیت بالا
- سبک و کم حجم
- و ...

Description

Most image editors enable you to apply various types of blurring effects to images, but the process is not always as straightforward as many users would like, and editing multiple files can take a lot of time. Blur Multiple Images is a very simple application that seeks to offer a more accessible solution. It allows you to apply a blurring effect in just a couple of easy steps. You can change the blur intensity by using the trackbar.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری