Digital Tutors Introduction to Matinee in Unreal Engine 4
آموزش مقدمه ای بر ماتینی در موتور بازی سازی آنریل انجین 4
- کاربرد : آموزش مقدمه ای بر ماتینی در موتور بازی سازی آنریل انجین 4
- نوع فایل : فیلم آموزشی
- زبان : انگلیسی
- سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
- تولید کننده : Digital Tutors
- سال تولید : 2015
توضیحات
فیلم آموزشی Introduction to Matinee in Unreal Engine 4 ، آموزش مقدمه ای بر ماتینی در موتور بازی سازی آنریل انجین 4 می باشد که توسط شرکت Digital Tutors تهیه و منتشر گردیده است . در این فیلم آموزشی شما چگونگی انجام مبحث Matinee بطور کامل آشنا خواهید شد تا بتوانید در طراحی های خود در این نرم افزار بازی سازی از آن استفاده نمایید . Joshua Kinney ، مدرس فیلم آموزشی Introduction to Matinee in Unreal Engine 4 ، با مرور کلی پروژه کار خود را آغاز می کند و در ادامه به آموزش مواردی مانند آشنایی کلی با رابط Matinee ، آشنایی و چگونگی کار با دوربین ، آشنایی و چگونگی فعالسازی های سینمایی ، استفاده از دوربین های متعدد ، چگونگی غیر فعال کردن جنبش بازیکن و HUD ، چگونگی راه اندازی درب های تعاملی ، چگونگی راه اندازی یک آسانسور و بسیاری مباحث دیگر خواهد پرداخت تا شما را کاملا با آنها آشنا نماید . شما عزیزان نیز می توانید برای سرعت بخشیدن به روند یادگیری این موارد همزمان با دیدن فیلم آموزشی از پروژه ی تمرینی موجود استفاده نموده و تمامی موارد مورد بحث را بصورت عملی انجام دهید .
Description
In this series of Unreal Engine tutorials we'll explore some of the major features and uses for Matinee.
To begin, we'll learn how to create a Matinee object and explore the Matinee interface. After that, we'll dive into using cameras and how they can be used to create cinematics in game.
Then we'll build upon what we've learned by creating a multi camera cinematic with camera fades and camera cuts. Once we've a basic understanding of how to use the Matinee editor, we'll look at some more practical example of using this powerful system to create interactive doors.
Finally, we'll wrap up the Unreal Engine training by learning how to create a simple elevator that relies on player input.
To begin, we'll learn how to create a Matinee object and explore the Matinee interface. After that, we'll dive into using cameras and how they can be used to create cinematics in game.
Then we'll build upon what we've learned by creating a multi camera cinematic with camera fades and camera cuts. Once we've a basic understanding of how to use the Matinee editor, we'll look at some more practical example of using this powerful system to create interactive doors.
Finally, we'll wrap up the Unreal Engine training by learning how to create a simple elevator that relies on player input.