مش کم / MeshCAM Pro 6

MeshCAM Pro 6
مش کم

  • کاربرد : نرم افزاری قدرتمند و ساده جهت ماشین کاری سه بعدی
  • نسخه :Version 6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • سیستم مورد نیاز : Windows XP/Vista/Windows 7 and at least 512 MB RAM (2GB Preferred).
  • سال تولید : 2017

توضیحات

MeshCAM نرم افزاری قدرتمند و ساده جهت ماشین کاری سه بعدی است. تفاوت اصلی این برنامه با سایر برنامه های تخصصی در سادگی و سرراست بودن مراحل کار با آن است. برنامه به صورت کامل برای ماشین کاری مدلهای سه بعدی عرضه شده است و تمامی تمرکز شرکت سازنده روی سادگی فرایند و افزایش سرعت بهره بردای است. نیازی نیست که در زمینه نرم افزارهای CAM تخصص زیادی داشته باشید حتی کاربران مبتدی توسط این برنامه قادر هستند با حداقل تعامل، مدلهای سه بعدی مورد نظر را برای انجام عملیات ماشین کاری به کار گیرند.

تقریبا تمامی انواع فایلهای CAD نرم افزارهای مهندسی در این برنامه قابل ایمپورت شدن هستند و به محض وارد کردن فایل CAD با حداقل ورودی های لازم toolpath مورد نظرتان را میتوانید ایجاد کنید. این نرم فزار همچنین قادر به تولید خودکار جی کدهای مورد نیاز دستگاه های CNC است. گول سادگی این برنامه را نخورید، در عین سادگی MeshCAM انعطاف پذیری بالایی نیز دارد و تقریبا برای پیشرفته ترین عملیات ماشین کاری نیز قادر به استفاده از این برنامه هستید.

STL و DXF دو فرمت استاندارد نرم افزارهای کد سه بعدی است که در اکثر محصولات عرضه شده استفاده میشود. این برنامه با پذیرش این فایلها تقریبا سازگاری بی نظیری با اکثر نرم افزاری CAD سه بعدی برقرار کرده است. تعدادی از این برنامه ها عبارتند از : اینونتور، سالیدورک، زدبراش، بلندر، اسکچ اپ، اتوکد و … . همچنین اگر نیازمند کار با مدلهای دو بعدی هستید به راحتی با وارد کردن فایلهای DXF دو بعدی قادر به انجام این کار خواهید بود. گاهی اوقات میخواهید قطعه ای را طراحی کنید ولی به دلایلی یا با نرم افزارهای موجود قادر به ساخت آن قطعه نیستید و یا نرم افزار مرتبط آن کار را در اختیار ندارید، نگران نباشید حرف از انعطاف پذیری MeshCAM بی راه نیست! به راحتی با وارد کردن یک تصویر با پسوند jpg, bmp و png به برنامه، به صورت خودکار به یک مدل سه بعدی قابل اصلاح تبدیل میشود که برای انجام عملیات ماشین کاری میتوانید از این مدل استفاده کنید.

Description

You have modest goals – take a CAD file and get your mill to cut it. You don’t want to become an expert on CAM software – you want parts today. MeshCAM is made for people who just want to make parts now.

Here’s the MeshCAM process:
Load a file from almost any CAD program
Build an efficient toolpath with minimal input
Save gcode that works on your CNC machine

Don’t let the simplicity fool you; MeshCAM has lots of flexibility and options for very advanced machining.

MeshCAM works with your CAD
MeshCAM works with almost every 3D CAD program by opening the two most common 3D file formats, STL and DXF.
Rhino, Solidworks, Autodesk Inventor, Viacad, Blender, Sketchup, Tinkercad, Autocad, Alibre, ZBrush, and many more work perfectly.
If you just want to make 2D parts without using a 3D CAD program, you can load 2D DXF files (in R12 format) and extrude them to a 3D part.

با استفاده از اطلاعات موجود در فایل Serial.txt نرم افزار را کرک کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • shadi
    (14:00)   1399/7/14
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    ;,

بارگزاری