Udemy - Racing Game Physics and Artificial Intelligence

Udemy - Racing Game Physics and Artificial Intelligence

  • کاربرد : آموزش کامل و آسان پیاده سازی فیزیک و هوش مصنوعی در بازی ها
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : فارسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Udemy
  • سال تولید : 2017

توضیحات

این دوره ایده های فنی کلیدی را که پایه و اساس بازی های مسابقه های تجاری مدرن را تشکیل می دهند، مورد بحث قرار می دهیم. تاکید بر فیزیک بازی رانندگی و تکنیک های هوش مصنوعی است که مورد استفاده قرار می گیرند. این یک دوره فوق العاده برای توسعه دهندگان بازی های ویدئویی است که بر روی بازی های مسابقه ای کار می کنند. این نیز مناسب برای علاقه مندان به درک اینکه چگونه بازی های مسابقه و شبیه سازی های مرتبط واقعا کار می کنند. اگر چه بازی های نمونه شامل با Unity ساخته شده اند، اما در این دوره هیچ دانش خاصی از نرم افزار نیاز ندارید.این آموزش های پی در پی , برای دانش آموزانی که می خواهند دانش خود را بیشتر کنند و در واقع یک بازی مسابقه ای برای خودشان بسازند بسیار کارساز است.

Description

This course discusses the key technical ideas that form the foundation of modern commercial racing games. The emphasis is on the driving game physics and the artificial intelligence techniques that are used. It's a fantastic course for video game developers working on racing game titles. It's also a perfect fit for gamers and enthusiasts interested in understanding how racing games and related simulations really work. Although the included sample games were built with Unity, the coverage in this course will not require any particular knowledge of the software. Follow-on training is available for students who wish to take their knowledge even further and actually build a racing game of their own!
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری