Lynda - After Effects Rigging a Character Arm For Animation
- کاربرد : آموزش ایجاد، ادغام و متحرک بازوی کاراکتر در After Effects
- نوع فایل : فیلم آموزشی
- زبان : انگلیسی
- سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
- تولید کننده : Lynda
- سال تولید : 2012
توضیحات
به چاد پرکینز بپیوندید، زیرا او فرآیند ایجاد، ادغام و متحرک بازوی شخصیت را در یک توالی عنوان باز به شما می آموزدیک کار که به طور سنتی با استفاده از جعل ابزار یا اسکلت موجود در برنامه های 3D انجام می شود را تجزیه می کند در عوض، این دوره کوتاه نشان می دهد که انیماتورها چگونه می توانند از ترکیب لایه ها، والدین و عبارات در After Effects برای ایجاد یک اثر مشابه استفاده کنند این دوره همچنین بخش اصلی کامپوننت بازو، برداشتن اشیاء را با بازو و پوشش اشیاء را پوشش می دهد
Description
Join Chad Perkins as he breaks down the process of creating, rigging, and animating the arm of a character in an opening title sequence in Adobe After Effects—a task traditionally performed using rigging or skeleton tools available in 3D programs Instead, this short course shows animators how to use a combination of layers, parenting, and expressions in After Effects to create a similar effect The course also covers parenting the arm component, picking up objects with the arm, and obscuring objects