برنامه‌ریزی و مدیریت فرآیند ساخت و ساز / Construction Process Planning and Management: An Owner’s Guide to Successful Projects

برنامه‌ریزی و مدیریت فرآیند ساخت و ساز Construction Process Planning and Management: An Owner’s Guide to Successful Projects

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Sidney M. Levy
  • ناشر : Butterworth-Heinemann
  • چاپ و سال / کشور: 2010
  • تعداد صفحه : 392
  • شابک / ISBN : 9781856175487

توضیحات

پروژه‌های ساخت و ساز براساس ماهیت ذاتی خود، به‌ظاهر می‌توانند چالش‌های پایان‌ناپذیری ایجاد نمایند.
کتاب “برنامه‌ریزی و مدیریت فرآیند ساخت و ساز” که توسط نویسنده کتاب‌های پرفروش، Sidney M. Levy، با بیش‌از 40 سال تجربه، در رابطه با پیمانکاری پروژه‌های ساخت و سازی نوشته شده است، تمامی آنچه را که برای صرفه‌جویی در زمان و بودجه پروژه‌های ساخت و سازی باید بدانید در اختیار شما قرار خواهد داد. راهنمایی‌های ارزشمندی که برای جلوگیری از مشکلات یا مقابله با مشکلات احتمالی پروژه‌های ساخت و ساز در این کتاب ارائه شده است، حاصل سالها تجربه در اینگونه پروژه‌هاست. از زمان ایجاد ایده پروژه، انتخاب پیمانکار و بستن قرارداد تا زمان نظارت بر ساخت و ساز، و اتمام موفقت‌آمیز پروژه، توصیه‌های عملی گام به گام و راهکارهای جلوگیری از بروز مشکلات مورد تاکید قرار گرفته‌اند.
ازجمله موارد ذکر شده در این کتاب می توان به موارد زیر اشاره نمود:
روش‌ها و فرآیندهای طراحی، اجرا و نظارت بر استانداردهای شرکت؛ رفتار فنی و بررسی طرح ساخت و ساز و ارائه اسناد برای شناسایی اصلاحات مورد نیاز؛ اطمینان از رعایت قوانین و مقررات ساخت و ساز؛ تجزیه و تحلیل مقایسه‌ای بین راهکارهای پیشنهادی؛ توصیه‌های مرتبط با قرارداد و..
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری