آموزش پیشرفته فتوشاپ CS5 ویژه عکاسان / Adobe Photoshop CS5 for Photographers: The Ultimate Workshop

آموزش پیشرفته فتوشاپ CS5 ویژه عکاسان Adobe Photoshop CS5 for Photographers: The Ultimate Workshop

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Martin Evening , Jeff Schewe
  • ناشر : Focal Press
  • چاپ و سال / کشور: 2011
  • تعداد صفحه : 496
  • شابک / ISBN : 9780240814834

توضیحات

اگر شما نیز ازجمله افرادی باشید که پیش از این با فتوشاپ و نحوه استفاده از آن آشنا شده‌اید و به دنبال تکمیل مهارت‌های خود می‌باشید، کتاب “آموزش پیشرفته فتوشاپ CS5 ویژه عکاسان”، کلاس کار نهایی مورد نیاز شماست.
Martin Evening و Jeff Schewe که خود از عکاسان مشهور می‌باشند در این کتاب جریان کار ، راهنمایی‌ها و نکات مربوط به فتوشاپ را به مخاطبین خود انتقال داده و به آنها نحوه استفاده از آرایه وسیعی از تکنیک‌های نادر فتوشاپ را نشان می‌دهند. با توجه به اینکه موضوعاتی چون روتوش عکس، ایجاد نمونه‌های عجیب و شگفت‌انگیز. و یا برنامه‌ریزی عکاسی پیش از برداشتن دوربین به‌صورت جدی مورد بحث قرار گرفته‌اند؛ می‌توانید مطمئن باشید که این راهنمایی‌ها حاصل سال‌ها تجربه علمی است. این کتاب مملو از عکس‌های الهام‌بخش و صدها تصویر تمام‌رنگی است، تا نحوه ایجاد آنها را به شما نشان دهد. ازجمله ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
آموزش روتوش حرفه‌ای با ماسک‌های پیشرفته و ترکیب تکنیک‌ها
تشریح دقیق جریان کار برای آماده‌سازی خروجی تصاویر به بهترین نحو ممکن
آموزش نحوه کنترل زمان و بودجه بدون از دست دادن کیفیت کار
منبعی ضروری و بهترین آموزش فتوشاپ CS5 برای عکاسان
انتقال بینش منحصربه‌فردی نسبت به جریان کار توسط کارشناسان این حوزه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری