پرسپکتیو آسان / Perspective Made Easy

پرسپکتیو آسان Perspective Made Easy

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Ernest R. Norling
  • ناشر : Dover Publications
  • چاپ و سال / کشور: 2008
  • تعداد صفحه : 203
  • شابک / ISBN : 9780486404738

توضیحات

شاید بتوان یکی از دلایل استفاده از این کتاب را توصیِه Andrew Loomis نویسنده کتاب مشهور “تمامی ارزش‌های طراحی فیگور” دانست. هرچند پس از مطالعه آن به دلایل بزرگتری رسیده و از اینکه به این توصیه عمل نموده‌اید احساس رضایت خواهید نمود.
با اطمینان می‌توان گفت اگر به دنبال تنها یک کتاب برای آشنایی و مطالعه پرسپکتیو هستید، این کتاب همان کتاب مورد نظر شما است. بااین‌حال، مخاطبان اصلی این کتاب هنرمندان غیروابسته می‌باشند.
این کتاب ازجمله معدود کتاب‌هایی است که دقیقا به آنچه که روی جلد پشت آن چاپ شده است، دست خواهید یافت. همچنین شما می‌توانید تمامی چیزهایی را که نیاز دارید در رابطه با پرسپکتیو بدانید، در آن بیابید. نویسنده در بیست فصل که استادانه سازماندهی شده‌اند، اصول طراحی پرسپکتیو را تشریح می‌کند. او همچنین بخش‌های خاصی را نیز به کتاب خود افزوده است. ازجمله پیشنهاداتی در رابطه با چگونگی تسهیل ایجاد طرح‌ها، روش‌های طراحی برای مشاهده و تقسیم فضا، یک بخش یادآوری در پایان هر فصل که در آن خلاصه‌ای از مهمترین اطلاعات و اصول آن فصل ارائه شده و یک بخش “مشکلات احتمالی” به همراه تمریناتی به‌منظور کمک به شما در یادگیری عمیق آنچه که در کتاب خوانده‌اید.
این کتاب بزرگ به‌طور کامل به روشن‌سازی قوانین پرسپکتیو اختصاص یافته است و شامل بیش از 250 ترسیم خطی ساده و بیش از 256 تصویر می‌باشد. علاوه‌براین خواننده را با تمامی جنبه‌های مهم این حوزه آشنا می‌نماید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری