آشویتس در سایه ی فریب هولوکاست !

آشویتس در سایه ی فریب هولوکاست !

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

مقاله ی اول کمیته ی تحقیقات اینترنتی بازنگری هولوکاست موسوم به گروه کتیبه، به اتمام رسیده است.
مختصری از مقاله را اینجا برای شما بازگو میکنیم و باقی را شما میتوانید در مقاله ببینید!!!
در واقع اولین چیزی که از شما توسط طرفداران هلوکاست هدف قرار میگیرد، احساسات و حس بشر دوستی شماست. اغلب در تیتر و یا سر در سایت های هوادار این واقعه عکسهایی را میبینید که احساساتتان را جریحه دار میکنند. عکسهایی نظیر این : دو کودکی که زیر پتویی مظلومانه به دوربین نگاه میکنند، افرادی به شدت لاغر، گودالی از اجساد متعفن و …
طی این مقاله ما به طور منطقی شروع به نقد دلایل وجود هولوکاست میکنیم! در این مقاله خواص کامل زیلیکون-ب را برای شما شرح خواهیم داد و شما خواهید دید که زیلیکون-ب گازی بسیار حساس نسبت به رطوبت و گرماست. همچنین عکسهای کاملی از اتاق های گاز برای شما تدارک دیده ایم، که با توجه به این عکسها که ساختار اتاق ها را نمایان میکند و با توجه به خواص زیلیکون-ب دلایلمان را برای اینکه چرا متخصص ساخت وسایل اعدام، در امریکا، یعنی فرد آ.لشتر، هیچ اثری از زیلیکون-ب در آن ساختمان ها پیدا نکرد بیان میکنیم!
در این مقاله ما نامه ی لشتر را که به یک شرکت آزمایش کننده فرستاده بود، قرار داده ایم. نتایج دریافت شده توسط آن شرکت و تفسیر لشتر از آنها را نیز برای شما بیان نموده ایم. همچنین ما بهیچوجه نخواسته ایم در این مقاله به طور یکطرفه و ناعادلانه ذهن شما را بدست بگیریم! طی این مقاله، تا جایی که مجال بود، مدرک خود هوادران هولوکاست را با ترجمه و منابع آن برای شما مخاطبین گرامی قرار داده ایم. پنج مدرک ارائه شده که منابع همه ی آنها موجود است. تفسیر این مدارک از نظر هواداران هولوکاست نیز آورده شده است، با امانتداری کامل آنها را نیز برایتان ترجمه نموده ایم. سپس با مدارک و دلایل خودمان، کتاب ها، نامه ها، نقل گفتار ها، عکس ها، فیلم ها و … شروع به نقد این مدارک نمودیم.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری