رویکرد سینمایی در عکاسی با دوربین دیجیتال و فتوشاپ / Welcome to Oz 2.0: A Cinematic Approach to Digital Still Photography with Photoshop, Second Edition

رویکرد سینمایی در عکاسی با دوربین دیجیتال و فتوشاپ Welcome to Oz 2.0: A Cinematic Approach to Digital Still Photography with Photoshop, Second Edition

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Vincent Versace
  • ناشر : New Riders Press
  • چاپ و سال / کشور: 2011
  • تعداد صفحه : 320
  • شابک / ISBN : 9780321714763

توضیحات

ایجاد عکس‌های به‌یادماندنی فرایندی است که پیش از شروع به ویرایش یک تصویر در فتوشاپ، یا پیش از گرفتن عکس و یا حتی پیش از اینکه شما دوربین را انتخاب کنید آغاز می‌شود.
ابتدا بایستی موضوع را با درک مناسب و کاملی از روش و با توانایی تجسم نسخه پایانی چاپ شده، پیش از اینکه متعهد به پیکسل‌ها شده باشید، شروع کنید. با اینهمه سعی کنید انعطاف‌پذیر و فی‌البداهه عمل کنید. Vincent Versace، استاد عکاسی و هنرهای زیبا، زندگی حرفه‌ای خود را صرف یادگیری و آموزش هنر، ادراک و چگونگی تبدیل آن به تصاویر خیره‌کننده کرده است.
او در این کتاب، که بازنویسی و به‌روزرسانی کاملی از چاپ اول آن می باشد، به کاوش در معنی “رویکرد عکاسی دیجیتال” به‌صورت سینمایی پرداخته است.
وی سعی دارد قوه ادراک شما، دوربین شما، و فتوشاپ را برای ثبت صحنه‌های واقعی زندگی در عکس به‌کاربگیرد. ازجمله مواردی که در این کتاب با آنها آشنا خواهید شد عبارتند از:
تطبیق جریان‌کاری با تصویر، به‌گونه‌ای که همیشه بتوان از ابزار موجود در این مسیر به‌بهترین‌نحو استفاده نمود؛ تبدیل یک سناریوی عکاسی به‌ظاهر غیرممکن، به یک تصویر مطلوب؛ تمرین شیوه “برداشت تصویر” به‌منظور کسب توانایی در ترکیب بهترین قسمت‌های عکس‌های مختلف و ایجاد یک نتیجه مطلوب نهایی؛ پی‌بردن به اهمیت bokeh – نه‌تنها نحوه استفاده از آن به‌منظور کنترل چگونگی حرکات چشم و دیدن تصویر بلکه همچنین چگونگی ایجاد آن به‌صورت واقعی در پردازش‌های بعدی.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری