اتم‌ها، مولکول‌ها و فوتون‌ها؛ مقدمه‌ای بر فیزیک اتمی، مولکولی و کوانتوم / Atoms, Molecules and Photons: An Introduction to Atomic-, Molecular- and Quantum Physics (Graduate Texts in Physics)

اتم‌ها، مولکول‌ها و فوتون‌ها؛ مقدمه‌ای بر فیزیک اتمی، مولکولی و کوانتوم Atoms, Molecules and Photons: An Introduction to Atomic-, Molecular- and Quantum Physics (Graduate Texts in Physics)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : W. Demtroder
  • ناشر : Springer
  • چاپ و سال / کشور: 2011
  • تعداد صفحه : 620
  • شابک / ISBN : 9783642102974

توضیحات

کتابی زیبا و جالب و خواندنی در مورد ظهور فیزیک اتمی و فیزیک مدرن. کتابی که نقطه قوت آن علاوه بر مباحث اصلی و تاریخی در مورد فیزیک مدرن، وجود 663 عکس رنگی بسیار دقیق و کامل و 43 جدول می‌باشد. این کتاب مناسب برای دانشجویان فیزیک در تمام مقاطع می‌باشد.
نویسنده کتاب پروفسور Wolfgang Demtroder از دپارتمان فیزیک دانشگاه Kaiserslautern آلمان می‌باشد. وی در مقدمه کتابش گفته است: این کتاب مقدمه‌ای برای دنیای میکروسکوپیک اتم‌ها-مولکول‌ها و فوتون‌ها می‌باشد. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه دانش ما درباره ساختار میکروسکوپیک ماده و تابش شکل گرفته است. این کتاب با بحث تاریخی درباره نقش آزمایشات برای صحت ایده‌ها و فرضیات درباره اتم و مولکول‌ها شروع می‌شود. رابطه نزدیک بین آزمایش و نظریه یکی از دلایل رشد سریع فیزیک اتمی در قرن 19 و 20 می‌باشد.
مانند نظریه جنبشی گازها که با در نظر گرفتن حرکت گازها شناخته می‌شود و یا نظریه کوانتش انرژی در تابش میدان که توضیح می‌دهد طیف انرژی اندازه گرفته شده ناشی از تابش یک منبع گرمایی، ناپیوسته و جدا می‌باشد.
مباحثی مانند نظریه گازها، مکانیک کوانتومی، اتم هیدروژن، لیزرها، تابش‌های الکترومغناطیس و تکنیک‌های آزمایشگاهی در فیزیک اتمی از جمله فصول کتاب می‌باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری