غبار روبی از حقایق شوروی و روسیه امروز

غبار روبی از حقایق شوروی و روسیه امروز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ایگور کوزمیچ لیگاچف
  • تعداد صفحه : 48

توضیحات

ایگور کوزمیچ لیگاچف، در سیبری زاده شد، مدت طولانی در سیبری و استان تومسک زندگی و کار کرد. تحصیلات عالی خود در رشته های فنی و علوم انسانی را در مسکو به پایان رساند. در نواسیبرسک در کارخانه و در مقامهای دبیر اول کمیته ایالتی حزب کمونیست اتحاد شوروی، صدرهیئت رئیسه « چکالوف » هواپیما سازی
شورای نمایندگان زحمتکشان استان، دبیر کمیته ایالتی استان، به کار مشغول بوده است. در سالهای آغاز دهه ٦٠ - معاون رئیس شعبه حزب کمونیست اتحاد شوروی، از سال ١٩٦۵ تا سال ١٩٨٣ دبیر اول کمیته حزبی حزب کمونیست اتحاد شوروی در استان تومسک، از سال ١٩٨٣ ، مجددا، مدیر شعبه درکمیته مرکزی و دبیر کمیته مرکزی، ١٩٨۵ تا سال ١٩٩٠ عضو هیئت سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست اتحاد شوروی، بود. درسال ١٩٤٢ به عضویت حزب کمونیست در آمد. چند بار به نمایندگی شورایعالی اتحاد شوروی و جمهوری سوسیالیستی فدراتیو روسیه انتخاب شد. نماینده دومای سوم می باشد. در حال حاضر، معاون صدر شورای رهبری احزاب کمونیست متحد است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری