هنرمند دیجیتال: matte Painting / D’artiste: Matte Painting; Digtal Artists Master Class

هنرمند دیجیتال: matte Painting D’artiste: Matte Painting; Digtal Artists Master Class

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Alp Altiner, Dylan Cole, Chris Stoski
  • ناشر : Ballistic Publications
  • چاپ و سال / کشور: 2005
  • تعداد صفحه : 99
  • شابک / ISBN : 9781921002168

توضیحات

Matte Painting در تعریف کلاسیک خود یک نقاشی از مناظر طبیعی، وسایل و دستگاه‌ها و یا فاصله‌های دوردست است که پیاده‌سازی و یا فیلم‌برداری در آن غیرممکن یا بسیار هزینه‌بر می‌باشد. این تکنیک به فیلم‌سازان اجازه می‌دهد تا حس و حال فضایی را که در نظر دارند در تماشاگر ایجاد کنند.
کتاب matte painting سومین کتاب از سری کتاب‌های هنرمند دیجیتال می‌باشد. این سری کتاب‌ها درواقع نگاهی به روند ایجاد هنر بوده و به سبک آموزشی تالیف شده‌اند. در بخش آغازین هر یک از مولفان این کتاب -Alp Altiner, Dylan Cole, Chris Stoski- ابتدا بیوگرافی خود را با قلم خود تحریر نموده و در مورد تحصیلات، زندگی شخصی، زندگی هنری و نحوه الهام‌گیری خود نوشته‌اند.
شیوه آموزشی این کتاب همراه با تصاویر و توضیحات دقیق بوده و نویسندگان آن سبک، ایده و چگونگی کسب مهارت‌ها را تشریح می‌کنند. آموزش‌های موجود در این کتاب شامل استفاده از مرجع عکس‌ها برای ترکیب‌بندی، ایجاد چشم‌انداز و سایر نکات مفید می‌باشد.
پس از بخش آموزشی، بخشی است که در آن این هنرمندان نقاشی‌های مورد علاقه خود را از سایر هنرمندان انتخاب کرده و به بحث و بررسی آنها می‌پردازند. تقریبا می‌توان گفت پیدا کردن آموزش‌های موجود در این کتاب در جایی غیر از آن غیرممکن است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری