۹۰ روز تا موفقیت به‌عنوان صاحب یک کسب‌و‌کار کوچک / 90 Days to Success as a Small Business Owner

۹۰ روز تا موفقیت به‌عنوان صاحب یک کسب‌و‌کار کوچک 90 Days to Success as a Small Business Owner

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Barry Thomsen
  • ناشر : Course Technology PTR
  • چاپ و سال / کشور: 2011
  • تعداد صفحه : 368
  • شابک / ISBN : 9781435459267

توضیحات

بیشتر صاحبان کسب‌و‌کار‌های کوچک اکثر وقتشان را صرف به‌راه انداختن کسب‌و‌کار‌شان می‌کنند تا رشد آن. اگر چه ممکن است کسب‌و‌کار‌های موفق با یک ایده‌ی عالی شروع شوند، با این حال به چیزی بیشتر از یک ایده برای رشد و رونق نیاز دارند. آنها برای موفقیت، به یک برنامه‌ی اجرایی نیاز دارند.
“۹۰ روز تا موفقیت به‌عنوان صاحب یک کسب‌و‌کار‌ کوچک” این برنامه را فراهم می‌کند. این کتاب شامل صد‌ها استراتژی است که صاحبان کسب‌و‌کار کوچک می‌توانند به‌منظور حفظ مشتریان با‌ارزش و جذب مشتریان جدید در عملکرد روزمره‌ی خود از آن استفاده کنند. موضوعات این کتاب شامل تعیین جایگاه محصول، قیمت‌گذاری، تبلیغات برای مدیریت کارکنان، خدمت به مشتریان و وفاداری به نام تجاری می‌باشد.
همچنین این کتاب با تاکید بر روش‌های اثبات شده و اقدامات معین، شامل چک‌لیست‌های مرجع سریع و خود‌ارزیابی‌هایی است که از آن یک راهنمای میدانی برای صاحبان کسب‌و‌‌کار کوچک که آماده‌ی راه‌اندازی یا رشد کسب‌و‌کار موجود خود هستند، می‌سازد.
نویسنده‌ی کتاب Barry Thomsen، حرفه‌ی کارآفرینی را زمانی که فقط پنج سال داشت با فروش لیموناد آغاز کرد. او با سرمایه‌گذاری‌ در کسب‌و‌کارهای متنوع در طول سال‌ها، روحیه‌ی کارآفرینی خود را ثابت کرده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری