هوش‌مصنوعی برای بازی‌ها / Artificial Intelligence for Games

هوش‌مصنوعی برای بازی‌ها Artificial Intelligence for Games

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Ian Millington, John Funge
  • ناشر : Morgan Kaufmann
  • چاپ و سال / کشور: 2009
  • تعداد صفحه : 896
  • شابک / ISBN : 9780123747310

توضیحات

ایجاد هوش‌مصنوعی قوی یکی از بزرگترین چالش‌ها برای توسعه‌دهندگان بازی است، بااین‌حال موفقیت تجاری یک بازی اغلب وابسته به کیفیت هوش‌مصنوعی آن است.
در این کتاب نویسنده تجربه‌ی حرفه‌ای گسترده‌ای را برای مشکل بهبود کیفیت AL در بازی‌ها به ارمغان می‌آورد.
این کتاب نمونه‌های زیادی از بازی‌های واقعی را توصیف کرده است و از طریق مطالعات موردی به بررسی ایده‌های اساسی بازی پرداخته است. همچنین بیشتر به معرفی تکنیک‌های می‌پردازد که کمتر توسط توسعه‌دهندگان بازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری