ابزار مدیریت پروژه، کارگاه‌ها و مشاوره / Tools for Project Management, Workshops and Consulting: A Must-Have Compendium of Essential Tools and Techniques

ابزار مدیریت پروژه، کارگاه‌ها و مشاوره Tools for Project Management, Workshops and Consulting: A Must-Have Compendium of Essential Tools and Techniques

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Nicolai Andler
  • ناشر : Wiley
  • چاپ و سال / کشور: 2011
  • تعداد صفحه : 382
  • شابک / ISBN : 9783895783708

توضیحات

به‌طور معمول وظایف امروز در حوزه مدیریت و مشاوره عبارتند از: مدیریت پروژه، اداره کارگاه‌های آموزشی و کارهای استراتژیک، یعنی تمامی فعالیت‌های پیچیده که نیاز به بسیاری از مهارت‌ها و شایستگی‌ها دارند.
این اثر در واقع یک کتاب مرجع و یا کتاب راهنمای جامع برای ابزارهای پراهمیت مدیریت پروژه شامل رتبه هر ابزار در شرایط عملیاتی، سهولت استفاده از آن ابزار و اثربخشی آن می‌باشد.
نویسنده در این کتاب بیش از ۱۲۰ ابزار مهم مدیریت پروژه را گنجانده و آنها را در دسته‌هایی براساس وظیفه خاص آنها گروه‌بندی نموده است. علاوه بر این به تعریف وضعیت، جمع‌آوری اطلاعات، خلاقیت، تعیین هدف، تجزیه‌وتحلیل سازمانی، تجزیه‌وتحلیل فنی، تجزیه‌وتحلیل استراتژیک، تصمیم‌گیری و مدیریت پروژه، چک‌لیست‌ها و سناریوهای برنامه پرداخته است.
اطلاعات گنجانده شده در این کتاب با سطوح واقعی و عملی همراه با جزئیات و به‌صورت جامع و گسترده ارائه داده شده‌اند. نویسنده این کتاب یک مشاور حرفه‌ای و تحلیل‌گر کسب‌وکار بوده و این مرجع منحصر‌به‌فرد را برای کسانی که مایل به یادگیری می‌باشند ارائه داده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری