قوانین مغز؛ 12 اصل برای دوام و پیشرفت در محیط کار، خانه و مدرسه / Brain Rules: 12 Principles for Surviving and Thriving at Work, Home, and School

قوانین مغز؛ 12 اصل برای دوام و پیشرفت در محیط کار، خانه و مدرسه Brain Rules: 12 Principles for Surviving and Thriving at Work, Home, and School

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : John Medina
  • ناشر : Pear Press
  • چاپ و سال / کشور: 2009
  • تعداد صفحه : 320
  • شابک / ISBN : 9780979777745

توضیحات

چگونگی کارکرد مغز خود را هنگامی که برای مطالعه یک کتاب از آن استفاده می‌کنید درک کنید! بیشتر ما هیچ ایده‌ای از اینکه چه اتفاقاتی درون مغز ما رخ می‌دهد نداریم، درحالیکه هریک از تاجران، والدین، و معلمان باید نسبت به آنچه که دانشمندان مغز کشف کرده‌اند آگاهی داشته باشند. مانند این واقعیت که “فعالیت‌های فیزیکی، قدرت مغز شما را افزایش می‌دهند”.
ما چطور یاد می‌گیریم؟ استراحت و اضطراب به طور دقیق چه تاثیراتی بر مغز ما دارند؟ چرا چندکاره بودن یک افسانه است؟ چرا فراموش کردن بسیار آسان است و همچنین چرا تکرار اطلاعات جدید ضروری است؟ آیا این حقیقت دارد که زن‌ها و مرد‌ها مغزهای متفاوتی دارند؟. در کتاب قوانین مغز، دکتر John Medina، یک زیست‌شناس مولکولی، علاقه‌مندی‌های مادام العمر خود در چگونگی تاثیر علم مغز بر روش تربیت فرزندان و یا روشی که ما کار می‌کنیم را به اشتراک گذاشته است.
در هر فصل، او یک قانون مغز را توصیف می‌کند- شامل آنچه که دانشمندان با اطمینان درباره چگونگی کارکرد مغز ما می‌دانند- و سپس ایده‌هایی قابل تغییر در زندگی روزانه ما پیشنهاد می‌کند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری