چرا ما اشتباه می‌کنیم / Why We Make Mistakes: How We Look Without Seeing, Forget Things in Seconds, and Are All Pretty Sure We Are Way Above Average

چرا ما اشتباه می‌کنیم Why We Make Mistakes: How We Look Without Seeing, Forget Things in Seconds, and Are All Pretty Sure We Are Way Above Average

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Joseph T. Hallinan
  • ناشر : Crown Archetype
  • چاپ و سال / کشور: 2009
  • تعداد صفحه : 304
  • شابک / ISBN : 9780767928052

توضیحات

رمز عبورمان را فراموش کردیم. هزینه زیادی برای رفتن به باشگاه پرداخت کرده‌ایم. فکر می‌کردیم در کالیفرنیا زندگی شادتری داریم (اما اینطور نبود). فکر می‌کردیم اولین جواب ما بهترین جواب در آزمون‌هایمان هست (اما اینگونه نبود). چرا ما اشتباه می‌کنیم؟ و آیا می‌توانیم کمی بهتر عمل کنیم؟
ما انسان‌ها، مخلوقاتی با معایب گوناگون هستیم. چشمانمان به ما حقه می‌زنند، داستان‌هایمان هنگام بازگو تغییر می‌کند و بیشترمان نسبتا بالاتر از حد متوسط هستیم. در کتاب “چرا ما اشتباه می‌کنیم” Joseph T.Hallinan روزنامه‌نگار و نویسنده کتاب، مجموعه‌ای را برای بررسی علم جذاب خطاهای انسان فراهم کرده است. چطور ما فکرمیکنیم، می‌بینیم،‌ به یاد می‌آوریم و فراموش می‌کنیم و چگونه این مجموعه‌ها باعث ایجاد اشتباهاتی قوی در ما می‌شوند.
او در تلاشش برای درک عیوب خود، به کاوش در علوم روانشناسی،‌ عصب‌شناسی، و اقتصاد می‌پردازد. همچنین در مباحث هوانوردی، رفتار مشتری، جغرافی، فوتبال، چیدن سهام و مباحث بیشتر از اینها نیز تجسس می‌کند. او دریافته است که بعضی از ویژگی‌های یکسان که ما را کارآمد می‌کنند، عامل اشتباهات ما نیز می‌شوند. ما یاد می‌گیریم که سریع‌تر در سرتاسر دنیا حرکت کنیم، به سرعت به تشخیص الگوها بپردازیم درحالیکه از جزئیات چشم‌پوشی می‌کنیم. اینها دلایلی است که یک پسر سیزده‌ساله، خطاهایی را کشف می‌‌کند که دانشمندان ناسا آن‌ها را از دست می‌دهند و یا اینکه چرا نمی‌توانیم نوشیدنی مورد نظرمان را در یخچال‌‌مان پیدا کنیم.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری