گرافیک کامپیوتری؛ اصول و تمرین Computer Graphics: Principles and Practice (3rd Edition)
- نوع فایل : کتاب
- زبان : انگلیسی
- نویسنده : John F. Hughes,Andries van Dam,Morgan McGuire,David F. Sklar,James D. Foley,Steven K. Feiner, Kurt Akeley
- ناشر : Addison-Wesley Professional
- چاپ و سال / کشور: 2013
- تعداد صفحه : 1,264
- شابک / ISBN : 9780321399526
توضیحات
کتاب “گرافیک کامپیوتری؛ اصول و روش” همچنان معتبرترین کتاب معارفهای در این زمینه میباشد. ویرایش سوم این کتاب کاملا بازنویسی شده است تا پوشش دقیق و بهروزی از مفاهیم کلیدی، الگوریتمها، تکنولوژیها و کاربردها ارائه دهد.
این ویرایش بازبینیشده شامل:
پوشش جدید از معادله رندرینگ، ملاحظات معماری GPU و مهمتر از همه، نمونهگیری در رندرینگ فیزیکی
تاکید بر رویکردهای مدرن، بهعنوان مثال شامل یک فصل جدید درباره نظریه احتمال برای کاربرد رندرینگ Monte-Carlo میباشد. پیادهسازی Shaderهای GPU، سهبعدی رندرینگ برنامه و رابطهای گرافیکی
پلتفرمهای گرافیکی سهبعدی real time، اهداف طراحی آنها و trade offها، شامل پلتفرمهای جدید موبایل و مرورگر
برنامهنویسی و اشکالزدایی رویکردهای منحصر به تحولات گرافیکی
این ویرایش بازبینیشده شامل:
پوشش جدید از معادله رندرینگ، ملاحظات معماری GPU و مهمتر از همه، نمونهگیری در رندرینگ فیزیکی
تاکید بر رویکردهای مدرن، بهعنوان مثال شامل یک فصل جدید درباره نظریه احتمال برای کاربرد رندرینگ Monte-Carlo میباشد. پیادهسازی Shaderهای GPU، سهبعدی رندرینگ برنامه و رابطهای گرافیکی
پلتفرمهای گرافیکی سهبعدی real time، اهداف طراحی آنها و trade offها، شامل پلتفرمهای جدید موبایل و مرورگر
برنامهنویسی و اشکالزدایی رویکردهای منحصر به تحولات گرافیکی