برنامه انرژی اتمی ایران: خاطرات رئیس سازمان اتمی ایران قبل از انقلاب

برنامه انرژی اتمی ایران: خاطرات رئیس سازمان اتمی ایران قبل از انقلاب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اکبر اعتماد
  • تعداد صفحه : 169

توضیحات

کتاب مجموعه چندین ساعته با اکبر اعتماد معروف به اکبر اتم شکن است . وی رئیس سازمان اتمی ایران در زمان محمدرضا شاه بوده است.مصاحبه با دکتر اکبر اعتماد در باره انرژی اتمی درایران در اواخر تابستان سال5991 در لندن طی چند نشست انجام شد .
سه مبحث سازماندهی و مدیریت، مشکلات ناشی از فعالیت در چارچوب رژیم جهانی منع گسترش سلاح های هسته ای ، و چرائی نیاز به انرژی اتمی درکشوری مانند ایران که از لحاظ منابع انرژی ، بویژه نفت و گاز ، بسیار غنی است تم های اصلی و بن مایه فکری این گفت و شنودند . سازماندهی و مدیریت دربخش یکم بحث شده است. رابطه ایران با دیگر کشورها در زمینه انرژی اتمی و تأثیر رژیم جهانی منع گسترش سلاح های هسته ای براین رابطه در بخش سوّم توضیح و تفسیر شده است. پرسش مربوط به گزینش انرژی اتمی برای ایران مستقیماً در بخش یکم مطرح شده، امّا، غیرمستقیم، برتمامی گفت و شنود سایه افکنده است . بخش دوم ، رابطه سازمان انرژی اتمی با دولت و با افراد و گروه های ذینفع و ذینفوذ داخلی و خارجی ، عمدتاً معطوف به مسائل و چالش های مدیریت در رابطه با فرهنگ سیاسی ، اقتصادی ، و اداری بومی و بین المللی است و از این بابت با مبحث سازماندهی پیوندی نزدیک دارد .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری