ضروریات نمونه‌سازی با نرم‌افزار Axure / Prototyping Essentials with Axure

ضروریات نمونه‌سازی با نرم‌افزار Axure Prototyping Essentials with Axure

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Ezra Schwartz , Elizabeth Srail
  • ناشر : Packt Publishing
  • چاپ و سال / کشور: 2014
  • تعداد صفحه : 522
  • شابک / ISBN : 9781849698320

توضیحات

کتاب “ضروریات نمونه‌سازی با نرم‌افزار Axure” یک راهنمای جامع استراتژی و برنامه‌ریزی برای تولید مصنوعات UX در سطح جهانی مانند Wireframe‌های مشروح،‌ نمونه‌های همه‌جانبه و مستندات دقیق می‌باشد.
با این کتاب، یک روش ساختاریافته و مترقی برای برنامه‌ریزی و ساخت نمونه‌های کاملا تعاملی و پاسخگو را یاد بگیرید که تصمیم‌گیرندگان، سهامداران و کاربران را تحت تاثیر قرار می‌دهد. کشف کنید که چطور بدون هیچ دانش برنامه‌ریزی، شما می‌توانید به‌سرعت تعاملات پیچیده را برای کاربردهایی مانند تجارت الکترونیک و سیستم‌های سازمانی جهانی، شبیه‌سازی کنید و همچنین روش‌هایی موثر و کوتاه‌مدت برای ساخت و شرح wireframeها، نمونه‌های تعامل و مشخصات UX را دریافت کنید.
این کتاب یک راهنمای کاربردی است که شما را ازطریق فرآیند تکرارشوند نمونه‌سازی UX به‌عنوان یک طراح فردی یا عضوی از یک تیم، ازجمله همکاری در برنامه‌ریزی، ساخت wireframe، طراحی تعاملی، حاشیه‌نویسی و مشخصات؛ هدایت می‌کند و پوشش جامعی از نرم‌افزار Axure 7 ارائه می‌دهد، ابزار پیشرو UX که توسط ده‌هاهزار نفر از متخصصان تجربه کاربردی، تحلیلگران تجارت و مدیران محصول در شرکت‌های جهانی، دولت‌ها، موسسات بزرگ، نمایندگی‌های پیشرو تعاملی و هزاران تجارت کوچک و متوسط در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری